Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Εφτάψυχος με τη...βούλα ο Osbourne!

Έχει κάνει οποιανδήποτε κατάχρηση μπορεί να φανταστεί κανείς. Ναρκωτικά, αλκοόλ, ξενύχτια... Έχει ζήσει τόσο έντονα που αναρωτιέται κανείς πως ακόμα βρίσκεται ανάμεσά μας.
Ο λόγος βεβαίως για τον πρώην τραγουδιστή των Μπλάκ Σάμπαθ Ozzy Osbourne,  ο οποίος υποστήριζε ότι έχει γονίδια "υπεράνθρωπου" και έτσι πάρα τις καταχρήσεις είναι ακόμα ζωντανός.
Η επιστήμη ήρθε άλλη μια φορά να λύσει το μυστήριο και να αποδείξει γιατί ο Ozzy είναι ακόμα ζωντανός.
Αυτό συμβαίνει διότι ο 61χρονος ροκ σταρ είναι απόγονος του ανθρώπου του Νεάντερταλ!
Οι επιστήμονες εξετάζοντας το γενεαλογικό του δέντρο διαπίστωσαν επίσης ότι είναι μακρινός συγγενής του διαβόητου κλεφτή Τζέσε Τζέιμς άλλα και των Τσάρου Νικόλαου και του βασιλεία Γεωργίου του πρώτου.
Και σαν να μην έφτανε αυτό ο Ozzy, όπως ισχυρίζονται οι επιστήμονες μοιράζεται κάποια γονίδια και με τους αρχαίους Ρωμαίους!
Η ανάλυση του DNA του τραγουδιστή, όπως ισχυρίζονται οι επιστήμονες, είναι πανομοιότυπη με Ρωμαίους που σκοτώθηκαν από την έκρηξη του Βεζούβιου το 79 μ.Χ στην Πομπηία.
Ο διάσημος τραγουδιστής, χαριτολογώντας δήλωσε  "Εάν κάποιοι από τους αρχαίους Osbournes  έπιναν ότι πίνω εγώ σίγουρα δεν θα καταλάβαιναν ότι η λάβα πέρασε από πάνω τους."

πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...