Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Εννιάχρονη έκανε το όνειρο της πραγματικότητα μετά θάνατον

Η μικρή Rachel Beckwit τα περασμένα Χριστούγεννα ήθελε ένα μόνο δώρο. Βλέποντας μια εκπομπή στην τηλεόραση για την έλλειψη νερού στην Αιθιοπία, ζήτησε από φίλους και τους δικούς της να δωρίσουν εννέα δολάρια ο καθένας -ένα για κάθε χρόνο ζωής της στην φιλανθρωπική οργάνωση Water.
Στόχος της ήταν να μαζέψει 300 δολάρια από όλους προκειμένου να καταφέρει να προσφέρει καθαρό πόσιμο νερό σε 15 ανθρώπους στην Αφρική. Ένα μήνα μετά τα γενέθλιά της και έχοντας πια κλείσει τα 9 της χρόνια είχε μαζέψει το μεγαλύτερο μέρος του ποσού χωρίς να είναι αρκετό για την επιταγή της- μόνο 220 δολάρια… Τότε ακριβώς η μικρή Rachel σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, στο Σιάτλ  Τελευταία της επιθυμία και άγχος; Τα χρήματα που δεν θα πήγαιναν ποτέ στα παιδιά της Αφρικής εφόσον εκείνη δεν τα είχε καταφέρει!
Η ευχή των γενεθλίων της Rachel και τα τραγικά νέα για το θάνατό της έγιναν viral ιστορία στο διαδίκτυο, συγκινώντας μέχρι τώρα πάνω από 30.000 άτομα που εντόπισαν τη μητέρα της και έστειλαν χρήματα φτάνοντας τα 300 δολάρια που ζήτησε η Rachel, στο 1.2 εκατομμύρια δολάρια!
Η μητέρα της δήλωσε: «Πίστεψα πως η ζωή έχασε το νόημά της. Δεν υπήρχε λόγος ύπαρξης για μένα χωρίς τη Rachel. Όμως παρότι δεν την έχω, δεν είμαι μόνη. Συνεχίζω το όραμά της και η ζωή μου πλέον έχει νόημα». Την περασμένη Δευτέρα η μητέρα της επισκέφθηκε χωριό της Αιθιοπίας, το οποίο αξιοποιεί τα χρήματα απ’ τον αγώνα της κόρης της για τη δημιουργία πηγαδιών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...