Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ξεκίνησε η ψηφοφορία του διαγωνισμού του υπουργείου οικονομικων!

Ξεκίνησε σήμερα η ψηφοφορία του κοινού για τα βίντεο που συμμετέχουν στο διαγωνισμό του υπουργείου οικονομικών για τη δημιουργία φορολογικής συνείδησης. Αρχικά μπαίνετε στη σελίδα του υπουργείου στο youtube στο συγκεκριμένο σύνδεσμο : http://www.youtube.com/user/MinFinCampaign#p/u
Εκεί επιλέγετε το βίντεο που σας αρέσει και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσε ότι σας αρέσει κάποιο βίντεο (like). Όλα τα βίντεο εμφανίζονται με αριθμούς.
Απαραίτητη προυπόθεση για να λάβετε μέρος στην ψηφοφορία είναι να έχετε λογαριασμό στο     youtube και διαρκεί μέχρι την Κυριακή 24 Οκτώβρη.

Η Δική μας συμμέτοχη :
Εδώ θα βρείτε και τη δική μας συμμετοχή στον διαγωνισμό με τον αριθμό #62#. Δείτε τη και κρίνετε! Καλή επιτυχία σε όλους!

2 σχόλια:

  1. Συγγνώμη αλλά το "Καλη επιτυχία σε όλους" θεωρώ ότι είναι μία από τις μεγαλύτερες μπούρδες που χρησιμοποιούν οι νεοελληνες. Πρώτον, γιατί αυτό δεν γίνεται και δεύτερον γιατί στην πραγματικοτητα δεν το ευχόμαστε. Το μονο που ευχόμαστε είναι Καλή ατυχία σε όλους και καλή επιτυχία σε μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίστεψε με, με τον τρόπο που γίνεται η ψηφοφορια καλη επιτυχία σε όλους πρεπει να ευχεσαι γιατι μας κοροιδεύουν λίγο αλλά δεν το λέμε και νομίζω ότι το νιώθουν και οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι. Ένα ολόκληρο υπουργείο και ο διαγωνισμός του θα κριθεί από το youtube(!) και μάλιστα θα πρεπει να είσαι και εγγεγραμμένος που σημαίνει μεγάλο μέρος των ανθρώπων που θα ήθελαν να ψηφίσουν δεν μπορούν.Επομένως καλή επιτυχία και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...