Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Σήμερα χτυπά η γεωμαγνητική καταιγίδα!

Σε κατάσταση επιφυλακής είναι οι αρμόδιες αρχές και οι επιστήμονες περιμένοντας την ισχυρή μαγνητική καταιγίδα που αναμένεται να πλήξει τον πλανήτη και ιδιαίτερα την Ελλάδα.
Αιτία της καταιγίδας είναι μια έκρηξη στον ήλιο στις 22 Μαΐου που δημιούργησε βροχή από φορτισμένα σωματίδια στο μαγνητικό πεδίο της γης. Τα σωματίδια εκτοξεύονται με ταχύτητα 400-1.000 km/sec προς το μαγνητικό πεδίο της γης. Μιλώντας στον Τύπο, ο επιστημονικός συνεργάτης του Δημόκριτου, Νίκος Κατσαρός τόνισε ότι η γεωμαγνητική καταιγίδα στην Ελλάδα έχει σημάνει "πορτοκαλί συναγερμός". Οι ειδικοί εκφράζουν φόβους για σοβαρά προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες, ενώ έρευνες καταδεικνύουν ότι το φαινόμενο επηρεάζει και την ανθρώπινη συμπεριφορά και υγεία, ιδιαίτερα σε ευπαθείς ομάδες. "Επηρεάζουν κυρίως εκείνους που υποφέρουν από υπέρταση, υπόταση και καρδιακές παθήσεις. Επίσης προκαλούν πονοκεφάλους, ζαλάδες, ημικρανίες, αϋπνία, καχεξία, πτώση της πίεσης και γενικά νωθρότητα και χαμηλή ζωτικότητα" λέει ο κ. Κατσαρός. "Όταν το 2005 ανάλογη μαγνητική καταιγίδα είχε πλήξει τον Καναδά και τις πολιτείες του Κεμπέκ είχε δημιουργηθεί συσκότιση για περισσότερες από πέντε ώρες" σημείωσε ο κ.Κατσαρός και πρόσθεσε: "Είναι λοιπόν πιθανόν να επηρεαστούν στη χώρα μας οι τηλεπικοινωνίες, να μειωθεί η ορατότητα (νιφάδες) στις τηλεοράσεις, να προκληθούν παρεμβολές στη ραδιοφωνία, στους δορυφόρους τηλεπικοινωνίας και καταστροφές στα συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας".   


Με πληροφορίες από την Ημερησία

Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...