Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Editorial : Ένα «εις το επανιδείν» για τους αναγνώστες μας

Η μαμά πατρίδα έπρεπε να με καλέσει κάποια στιγμή κοντά της... Και αυτή η μέρα έφτασε! Το blog φυσικά δε θα σταματήσει τη λειτουργία του, απλά θα έχει πιο αραιές αναρτήσεις. Έχω αφήσει έμπιστο (και πιστό) άτομο στο πόδι μου να κάνει τη δική του δουλειά και υπόσχομαι πως όταν κι εγώ μπορώ θα επανέρχομαι αυτό το διάστημα με την υπόσχεση πως μετά το τέλος της θητείας η επαφή μας δε θα χαθεί ξανά, καθώς ήδη πολλά πράγματα στριφογυρίζουν στο μυαλό μου που θα κάνουν ακόμα πιο ικανοποιητική την προσπάθεια να είναι αυτό το blog μια σοβαρή και αξιοπρεπής δουλειά με τους δικούς της αναγνώστες - εσάς.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, όλους τους αναγνώστες μας και πραγματικά εύχομαι η σχέση μας αυτή να αντέξει μακροχρόνια ακόμα και σε αυτή τη «νεκρή» δημιουργικά περίοδος. Εις το επανιδείν λοιπόν φίλοι μου! Να είστε καλά!

1 σχόλιο:

  1. Καλή θητεία να έχεις. Επιτέλους θα μπορέσω να επιφέρω και τις αλλαγές που θέλω. Χα Χα Χα Χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...