Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Απόψεις: Κατάληψη της Ακρόπολης - "Όταν η Λυσιστράτη έγινε τραγωδία..."

Αποκλεισμένος από συμβασιούχους και έκτακτους υπαλλήλους του ΥΠΠΟΤ είναι από το πρωί της Τετάρτης ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης.

Τελικά τα ΜΑΤ ανέλαβαν σήμερα όπως θα δείτε και στο βίντεο.


Η εικόνα ταξίδεψε σήμερα σε όλον τον κόσμο. Για μένα έχασαν όλοι σήμερα. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα τέτοιο μνημείο μπορεί να γίνεται βάση κατάληψης όμως αυτοί οι άνθρωποι πάνω στη δικαιολογημένη αγανάκτηση τους ξέχασαν να σεβαστούν έναν αρχαιολογικό χώρο και στη συνέχεια ήρθαν και τα ματ να επιβεβαιώσουν πως για εμάς τους Έλληνες ένα μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς είναι ακόμη ένας χώρος εκτόνωσης. Καμία διαφορά σε αυτή την εικόνα από επεισόδια έξω από τη βουλή, ή μέσα σε γήπεδα. Ή ίσως μόνο μία. Πως εκεί υπήρχαν και τουρίστες σήμερα. Ήρθαν να θαυμάσουν το αρχαίο κάλλος και ανακάλυψαν το νεοελληνικό κάλλο στον εγκέφαλο! Τη στιγμή που όλη η ανθρωπότητα βλέπει εικόνες από τη διάσωση των μεταλλορύχων στη Χιλή και θαυμάζει αυτό το σύγχρονο θαύμα, βλέπει εμας να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας και αναρωτιέται αν τελικά έχουμε προβλήματα ή απλά μας αρέσει να τσακωνόμαστε και να γινόμαστε θέμα...

Στην αρχαία Αθήνα η Λυσιστράτη είχε κάνει κατάληψη στην Ακρόπολη για να σταματήσει έανς πόλεμος. Σε ένα μνημείο που για εκείνους τους ανθρώπους σήμαινε ότι για εμάς η βουλή (ή μάλλον ότι θα έπρεπε να σημαίνει για εμάς) και με πολύ χιούμορ από τον Αριστοφάνη είδαμε σήμερα πως εμείς οι νεοέλληνες αποφασίσαμε πως πρέπει να γίνει πηγή έμπνευσης και για μια τραγωδία. Μια τραγωδία που μοιάζει χωρίς κάθαρση....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...