Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Κινηματογράφος: Τον αγαπάμε και προτείνουμε....

Αγαπάμε τον κινηματογράφο και μας φαίνεται. Από σήμερα και κάθε Τετάρτη προτείνουμε ταινίες για όλα τα γούστα. Κινηματογράφος, Τηλεόραση, DVD, και βιβλία.

Από αύριο στους κινηματογράφους:

Για τους φίλους των ταινιών τρόμου έχουμε μια αρκετά καλή ταινία που θα αρέσει πολύ στους φίλους του είδους.


The Last Exorcism (Ο τελευταίος εξορκισμός)

Υπόθεση: Όταν ο αιδεσιμότατος Κότον Μάρκους φτάνει στη φάρμα του Λούις Σουίτζερ κάπου στην Λουιζιάνα, περιμένει ότι απλά θα κάνει έναν ακόμη συνηθισμένο εξορκισμό σε μια διαταραγμένη θεοσεβούμενη. Ο Σουίτζερ όμως έχει καλέσει τον Μάρκους γιατί είναι πεπεισμένος ότι η κόρη του Νελ έχει κυριευθεί από δαίμονα που πρέπει να εξορκιστεί προτού συμβεί κάποια τραγωδία. Ο Κότον και η ομάδα του σχεδιάζουν να γυρίσουν ένα ντοκιμαντέρ με θέμα αυτόν τον εξορκισμό. Τίποτα όμως δεν τον έχει προετοιμάσει για το πραγματικό κακό που θα συναντήσει εκεί.

Να πάρουμε μια ιδέα;




Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες (και να μη σας κουράζουμε) θα τις βρεί εδώ:

http://www.imdb.com/title/tt1320244/

 ************************

The American (Ο Αμερικάνος)
Για τους φίλους της περιπέτειας έχουμε George Clooney και The American.

Υπόθεση:  Ο Τζακ είναι ένας επιδέξιος δολοφόνος. Όταν μια αποστολή δολοφονίας πηγαίνει στραβά, υπόσχεται ότι η επόμενη αποστολή του θα είναι η τελευταία. Σύντομα βρίσκεται στην Ιταλία, όπου κάθε γωνιά κρύβει για αυτόν μια παγίδα και κάθε άγνωστος στο δρόμο έναν πιθανό εχθρό. Ο Τζακ έρχεται αντιμέτωπος με πολλές επικίνδυνες καταστάσεις, ερωτικά αντικείμενα του πόθου και μυστηριώδεις συνομωσίες, σε μια ταινία που αναμιγνύει την ίντριγκα και το σασπένς με το ρομάντζο και τα ηθικά διλήμματα.

Να πάρουμε μια ιδέα; 



Περισσότερες πληροφορίες εδώ:  http://www.imdb.com/title/tt1440728/ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...