Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ο Superman αλλάζει: η καινούρια σειρά κόμικς τον θέλει Emo!

Ένας μελαγχολικός νέος με trendy ντύσιμο, ανασφαλής και άνεργος είναι το νέο look που αποφάσισε να δώσει η DC Comics στον Superman.
Στην έκδοση του Earth One της νέας σειράς κόμικ του θρυλικού σούπερ ήρωα, που παρουσιάστηκε την Τετάρτη (27/10), ο Κλάρκ Κεντ είναι δυστυχισμένος:
Δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του, δεν ξέρει πώς να πετάξει, έχει προβλήματα με την κοπέλα του, και συν τοις άλλοις παλεύει να βρει δουλειά!
Για την αλλαγή αυτή ευθύνεται ο Τζέι Μάικλ Στραζίνσκι, διάσημος συγγραφέας κόμικ, ο οποίος ανέλαβε να δώσει νέα πνοή στον “παλαιομοδίτη” υπεράνθρωπο.
Πολλοί λένε ότι ο Στρανζίσκι επηρεάστηκε από τη μόδα της εποχής, το Twilight, και η DC δεν το αρνείται:
“Θέλαμε ο Σούπερμαν να είναι ένας χαρακτήρας της σύγχρονης εποχής. Θέλαμε να αποτινάξει το οποιοδήποτε κλισέ από πάνω του και να κρατήσει μόνο τα θετικά του”, είπε ο αντιπρόεδρος της Dc, DiDio.
“Έπρεπε να είναι ένας νέος του 2010”, κατέληξε.
Πάντως, όσοι φαν των κλασικών κόμικ πάθατε ένα μικρο σοκ, κρατήστε δυνάμεις, γιατί η DC ανακοίνωσε πως σειρά τώρα έχει ο Batman!
δείτε το εξώφυλλο του νέου κομικ :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...