Στη «Γεωγραφία της Αλβανίας» που διδάσκεται στην Γ’ Λυκείου των σχολείων της χώρας, οι μαθητές δε μαθαίνουν μόνο για τα σημερινά όρια του Αλβανικού κράτους αλλά, και για τις περιοχές που «αδίκως» - όπως λέει αρκετές φορές στο βιβλίο – το Συμβούλιο των Πρεσβευτών του 1913 άφησε εκτός των ορίων του κράτους Αλβανικές περιοχές (Treva Shqiptare).
Στις περιοχές αυτές περιλαμβάνονται 3 νομοί του Μαυροβουνίου, όλο το Κόσσοβο και άλλες τρεις περιοχές της Σερβίας, το μεγαλύτερο μέρος του κράτους των Σκοπίων και 8 νομοί της Ελλάδος. Το βιβλίο αυτό που διδάσκονται και τα Ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου, έχει εξώφυλλο το χάρτη της Αλβανίας να πλαισιώνεται από τις «Αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) εκτός συνόρων.
Στις περιοχές αυτές περιλαμβάνονται 3 νομοί του Μαυροβουνίου, όλο το Κόσσοβο και άλλες τρεις περιοχές της Σερβίας, το μεγαλύτερο μέρος του κράτους των Σκοπίων και 8 νομοί της Ελλάδος. Το βιβλίο αυτό που διδάσκονται και τα Ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου, έχει εξώφυλλο το χάρτη της Αλβανίας να πλαισιώνεται από τις «Αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) εκτός συνόρων.
Στο ξεχωριστό κεφάλαιο με τίτλο «Οι Αλβανικές Περιοχές στην Ελλάδα», σελ. 198 στην εισαγωγή με τίτλο «Σύνθεση και θέση των Αλβανικών περιοχών» αναφέρει: Είναι Αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο Ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων, δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των προσδιορισμό των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων αυτών των περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, νότια των περιοχών της ΦΥΡΟΜ και νοτιοανατολικά του Αλβανικού κράτους μέχρι τον κόλπο της Άρτας (εννοεί τον Αμβρακικό)και αποτελείτε από τις περιοχές, Τσαμουριά, Φλώρινα, Καστοριά, Γρεβενά, Κόνιτσα κλπ.
Η προπαγάνδα των αλβανών για να γίνει ποιο πειστική, στο υποκεφάλαιο «Πληθυσμός και οικονομία», χρησιμοποιεί τις αρχαιολογικές «ανακαλύψεις» και διαφορά ιστορικά έγγραφα - χωρίς να αναφέρει κανένα - σύμφωνα με τα οποία αυτές οι περιοχές κατοικούνταν από την αρχαιότητα από Αλβανο-ιλλυρικά φύλα, ενώ υπήρχαν και λίγοι Έλληνες!!! Ενώ όταν αναλύει τους νομούς εντός της Αλβανίας όπως του Αργυροκάστρου, Αγίων Σαράντα και Δελβίνου δεν αναφέρει πουθενά την ύπαρξη των Ελλήνων σε αυτές τις περιοχές που είναι πλειοψηφία. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι αυτό είναι το τελευταίο μάθημα της Γεωγραφίας, το μάθημα με το οποίο οι μαθητές αποχαιρετούν το Λύκειο.
Θράκη, Σάμος, Ρόδος και Κρήτη... στην Τουρκία!
Επίσημος νέος χάρτης του υπουργείου Παιδείας της Τουρκίας, ο οποίος μάλιστα διαμοιράστηκε με CD σε όλα τα τουρκικά δημοτικά σχολεία, εμφανίζει την ελληνοτουρκική μεθόριο στην Καβάλα, παρουσιάζοντας την Τουρκία να έχει υπό την κατοχή της ολόκληρη τη Θράκη, μέρος της Ανατολικής Μακεδονίας, την Σάμο, την Ρόδο, την Κρήτη και την Κύπρο.
Το προκλητικότερο για την Ελλάδα: Ο χάρτης θεωρήθηκε σκανδαλώδης από την ''Μιλλιέτ'', επειδή, όπως εξηγεί η ίδια, ''...παρουσιάζει να ανήκουν στην Τουρκία το Κιρκούκ, η Μοσούλη και το Άρμπιλ στο Βόρειο Ιράκ, καθώς και το Βατούμ στη Γεωργία''. Ο ίδιος πάντα χάρτης, δε θεωρήθηκε από την εφημερίδα ''σκανδαλώδης'' για την συμπερίληψη στην Τουρκία της Δυτικής (Ελλάδα) και Βόρειας Θράκης (Βουλγαρία), ούτε για τη συμπερίληψη της Σάμου, Ρόδου ακόμη και Κρήτης, ούτε επίσης για την προσάρτηση ολόκληρης της Αρμενίας.
Και η Μακεδονία από άλλη....ΣΚΟΠΙΑ!
Δεν τα αναφέρω με σκοπό τα ρατσιστικά σχόλια, αλλά με προβληματίζει - ακόμα μια φορά - η αδιάφορη στάση του ελληνικού υπουργείου παιδείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου