Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Απέβαλλαν καθηγητή οριστικά από τα βρετανικά σχολεία!

Ο Νισάρ Αχμέντ είναι και επισήμως ο πρώτος ανίκανος καθηγητής. Το Γενικό Συμβούλιο Διδασκαλίας της Αγγλίας τον έκρινε ανίκανο να βελτιώσει περαιτέρω την δουλειά του με αποτέλεσμα να του απαγορεύσει δια βίου να διδάξει.
Τα μέλη του συμβουλίου ανέφεραν ότι ο 46χρονος Αχμέντ δε θα φτάσει ποτέ τις "απαιτούμενες προδιαγραφές" της διδασκαλίας και δεν μπορεί να εργαστεί ποτέ ξανά σε δημόσια σχολεία.
Σύμφωνα με την ετυμηγορία ο καθηγητής έχει σοβαρή επαγγελματική ανικανότητα και η ύπαρξή του στο σχολείο θέτει σε κίνδυνο τη μόρφωση των μαθητών.
Ο 46χρονος ήταν μάλιστα επικεφαλής του τμήματος επιχειρήσεων στο πανεπιστήμιο O'Gaunt Community Technology College του Μπερκσάιρ, και τα μαθήματά του περί μάνατζμεντ ήταν απλά τραγικά.
Μάλιστα το σχολείο του που αριθμεί 450 μαθητές, του είχε δώσει δεύτερη ευκαιρία μπας και βελτιωθεί αλλά τζίφος, ο καθηγητής ήταν ανεπίδεκτος μαθήσεως.
Από το 2000 στην Αγγλία 13 καθηγητές έχουν κριθεί ακατάλληλοι αλλά είναι η πρώτη φορά που κάποιος καθηγητής παίρνει απαγορευτικό από τις μαθητικές αίθουσες δια παντός.
Ο Αχμέντ βρισκόταν υπό  επιτήρηση το Δεκέμβριο του 2008 αλλά  παραιτήθηκε λίγο μετά  αφότου έμαθε ότι η  υπόθεσή του θα εξεταζόταν από τους διοικητές.
"Έχω γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος. Είμαι βαθύτατα στενοχωρημένος  γι 'αυτό και δεν αξίζω να είμαι ο πρώτος  που πρέπει να διαγραφώ από το επάγγελμα δια παντός" σχολίασε ο ίδιος.
Πηγή : news247.gr


Σχολιασμός :

Όπως καταλαβαίνετε τέτοιου είδους διαγραφές θα αργήσουν πολύ να γίνουν σε δικά μας σχολεία... Πόσες φορές μαθητές και γονείς δεν έχουν διαμαρτυρηθεί για δάσκαλους και καθηγητές που το λιγότερο που θα έπρεπε να έχουν κάνει είναι να παραδεχτούν ότι δε γνωρίζουν τι σημαίνει διδασκαλία; Άλλωστε εδώ υπάρχει η μονιμότητα.... Γιατί να σκάσουν; Επειδή τα παιδιά δε μαθαίνουν τίποτα; Δικά τους είναι; Το ανησυχητικό είναι πως και κάποιοι σε εκείνο το λεγόμενο υπουργείο ''παιδείας''  (αν θέλετε τη γνώμη μου θα έπρεπε να μετανομαστεί σε υπουργείου πειραμάτων αντοχής ή σε πλυντήριο εγκεφάλων...) σκέφτονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Η προστασία που έχουν οι καθηγητές είναι τεράστια απέναντι σε παιδιά που ζητάνε το αυτονόητο... Να έχουν ανθρώπους που να ξέρουν τι κάνουν... Ας τους δείξει κάποιος ότι δεν γινόμαστε ''Ευρώπη'' αν ακολουθήσουμε μόνο έναν αντικαπνιστικό νόμο... Υπάρχουν πολλά πιο ουσιώδη πράγματα που πρέπει να παίρνουμε ως παράδειγμα αλλά φευ...  Θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή αυτό το άρθρο να φτάσει μέχρι το υπουργείο και να ακούσω τη γνωμη τους...Και θα ήθελα τόσο αυτό να μην ακούγεται σαν ανέκδοτο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...