Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Απόψεις: "Διαφωνία ή λογοκρισία";

Με αφορμή μια πολύ συνηθισμένη τακτική πολλών μελών σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, έχω αρχίσει και προβληματίζομαι όσον αφορά το θέμα λογοκρισία ή διαφωνία... Πολλές φορές είμαστε αντίθετοι προς κάποιες απόψεις. Αυτό όμως δε σημαίνει πως η άλλη άποψη δεν έχει δικαίωμα έκφρασης. Με την παραμικρή άρνηση οι περισσότεροι προτιμούν την εύκολη λύση της καταγγελίας και μπλοκαρίσματος της διακίνησης μιας ιδέας και όχι τη διαδικασία διαλόγου.
Παλιότερα θα μιλούσαμε για ανθρώπους χωρίς παιδεία. Τώρα μιλάμε για ανθρώπους που θεωρούν ότι έχουν παιδειά. Πολλές φορές είναι καλύτερα να μην ξέρεις την αλήθεια παρά να ξέρεις τη μισή και να στηρίζεσαι σε αυτή. Η διαφωνία γίνεται ''δημοκρατικά'' απλή λογοκρισία αφαιρώντας σε κάποιον τη δυνατότητα έκφρασης. Αλήθεια θυμάστε τις ελευθερίες του ατόμου; Μετά λύπης διαπιστώνω πως στο διαδίκτυο που διακινούνται καλές και κακές ειδήσεις όποιος από εμάς κάνει μια αναφορά σε ότι δε μας αρέσει λογοκρίνεται.... Προφανώς δεν υπάρχει κανένας έλεγχος για την αναφορά του καθενός και όλα τα κείμενα και οι ιδέες ανεξαιρέτως που αναφέρονται λογοκρίνονται. Μήπως θα πρέπει να μας απασχολήσει αυτό σε μια εποχή που η ελευθερία έκφρασης έπρεπε να θεωρείται κεκτημένο;

* Σχόλιο με αφορμή την αναφορά μπλοκαρίσματος μιας ομάδας του facebook που προωθεί τα κείμενα του ίσως καλύτερα ενημερωμένου blog σε θέματα Ορθοδοξίας  και σύγχρονης Θεολογίας
http://paterikakeimena.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...