Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Πομπηία : Πέθαναν από θέρμη

Οι κάτοικοι της Πομπηίας, που σκοτώθηκαν όταν εξερράγη ο Βεζούβιος πριν  περίπου 2.000 χρόνια, πέθαναν από την έντονη θερμότητα αντί της ασφυξίας, όπως πιστευόταν παλαιότερα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Το 63 μ.Χ. έγινε ένας σφοδρότατος σεισμός, που συντάραξε την ωραία και πλούσια αυτή πόλη. Αλλά ο σεισμός αυτός δεν ήταν παρά το προμήνυμα για την ολοσχερή καταστροφή της. Πράγματι λίγα χρόνια αργότερα, στις 14 Αυγούστου του 79 μ.Χ., μετά από μια φοβερή έκρηξη του Βεζούβιου, ένα τεράστιο κύμα από λάβα, με θερμοκρασίες που άγγιζαν τους 600C  στάχτη και φωτιά έθαψε για πάντα.
Οι ερευνητές τόνισαν "Σε αντίθεση με ό, τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα, τα θύματα δεν υπέφεραν από την  παρατεταμένη  ασφυξία, αλλά πέθαναν ακαριαία από την έκθεση σε υψηλές θερμοκρασίες"
"Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η έκθεση σε τουλάχιστον 250C καυτή λάβα, σε απόσταση 10 χιλιομέτρων από την ατμόσφαιρα, ήταν επαρκής για να προκαλέσει ακαριαίο θάνατο, ακόμη και αν οι άνθρωποι βρήκαν καταφύγιο στο εσωτερικό των κτιρίων”
Οι επισκέπτες στα αρχαία μνημεία μπορούν  να δουν τα  γύψινα εκμαγεία των παραμορφωμένων σωμάτων τη στιγμή κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους. Ακόμα και τώρα παραμένουν προσκολλημένοι ο ένας στον άλλο.
Άλλες μεγάλες εκρήξεις έγιναν στα 1794, στα 1872 και στα 1906, που προκάλεσαν μεγάλες καταστροφές και θανάτους πολλών ανθρώπων. Παρόλο τον κίνδυνο που διατρέχουν οι κάτοικοι και το ξέρουν, η περιοχή γύρω από το Βεζούβιο είναι πυκνά κατοικημένη, γιατί το ηφαιστειογενές έδαφος του βουνού είναι εξαιρετικά εύφορο.

Πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...