Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Βλέπεις Lost; Πιάνεις και το Λόττο!!!

Τελικά, το να παρακολουθείς το Lost δεν προσφέρει μόνο απόλαυση, αλλά και τους αριθμούς τoυ λόττο!
Τέσσερις από τους έξι αριθμούς, που έβγαλε η κληρωτίδα της λοτταρίας "Μega Millions" (το έπαθλο ήταν 355 εκατομμύρια δολάρια) στις ΗΠΑ, ήταν ίδιοι με αυτούς που είχαν χαρίσει τη νίκη σε τζακποτ 114 εκατομμυρίων δολαρίων στη δημοφιλή σειρά στον Hugo "Hurley" Reyes!
Τα νούμερα που βγήκαν χθες ήταν το 4, 8, 15, 25, 47 και το 42 (το λεγόμενο και Mega Ball).
Οι αριθμοί που είχε παίξει ο Hurley στη σειρά ήταν το 4, 8, 15, 16, 23 και 42.
Αν κάποιος τους έπαιζε θα κέρδιζε 150 δολάρια, αφού όπως βλέπετε οι 4 από τους 6 είναι ίδιοι!
Μάλιστα ο παραγωγός της σειράς "Lost", Damon Lindelof, έγραψε στον λογαριασμό του στο Twitter: "9,078 άνθρωποι, έπαιξαν τα νούμερα του Hurley στο MegaMillions απόψε.
Πάντως τουλάχιστον, δύο άνθρωποι τα πήγαν καλύτερα από τον Hurley. Βρέθηκαν δύο δελτία, με έξι σωστές προβλέψεις και οι νικητές από το Αϊντάχο και την Ουάσινγκτον, θα μοιραστούν το τεράστιο ποσό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...