Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Απίστευτο! Ζευγάρι κέρδισε το Λόττο παίζοντας τους ίδιους αριθμους ανεξάρτητα!

Εάν έχεις τύχη διάβαινε λέει ο λαός πολύ σοφά. Αυτό ισχύει για ένα ζευγάρι από την πόλη Μπουργκάς της Μαύρης Θάλασσας το οποίο μοιράστηκε το τζακ - ποτ στην τελευταία κλήρωση του λότο, καταθέτοντας δύο ξεχωριστά δελτία.
Και όμως οι δύο σύζυγοι χωρίς να έχουν συνεννοηθεί, αποφάσισαν δοκιμάσουν την τύχη τους στο λότο. Έτσι, πήγαν δύο διαφορετικές μέρες στο ίδιο πρακτορείο και καταβάλλοντας το ελάχιστο αντίτιμο των (0,25 ευρώ) συμπλήρωσαν τους ίδιους αριθμούς στο λότο 6/42, χωρίς να ενημερώσουν ο ένας τον άλλον.
Η τύχη τους χαμογέλασε και το ζευγάρι μοιράστηκε το τζακ-ποτ κερδίζοντας το ποσό των 213.000 ευρώ (425.926 λέβα).
Το τυχερό ζευγάρι σκοπεύει να ξοδέψει τα χρήματα σε διακοπές με κρουαζιερόπλοιο και να αγοράσει ένα σπίτι με κήπο, καθώς μένει σε ενοικιαζόμενο διαμέρισμα.
πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...