Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Megadeth: το συγκρότημα που διώχνει τους...λύκους!

Απίστευτο και όμως μουσικό …  Ένας 13χρονος Νορβηγός απέφυγε να γίνει "κολατσιό" λύκων  την ώρα που περπατούσε στο χιονισμένο χωριό του επειδή άκουγε ένα τραγούδι Χέβι Μέταλ από το κινητό του!
Το περιστατικό έλαβε χώρα στο δήμο Ράκεσταντ. Εκεί τέσσερις λύκοι, εμφανίστηκαν την ώρα που το νεαρό παιδί επέστρεφε σπίτι από το σχολείο του. Όπως αναφέρει το διαδικτυακό σάιτ  Zvuki.ru οι λύκοι θορυβήθηκαν όταν ο νεαρός έβαλε ένα τραγούδι της thrash metal μπάντας  Megadeth στο κινητό του.
Το αγόρι είπε ότι κράτησε την ψυχραιμία του προκειμένου να αποφύγει την επίθεση. Αντί να τρέξει αποφάσισε να τους τρομάξει βάζοντας να παίζει ένα κομμάτι των Megadeth. Δεν έχει γνωστό ποιό τραγούδι ήταν αυτό που επέλεξε ο Νορβηγός για να τρομάξει τους λύκους, και όπως δήλωσε το έκανε γιατί όπως γνωρίζει, θα πρέπει να επιτεθείς στον λύκο και όχι να τρέξεις μακριά του.
Ηθικό δίδαγμα; Ας έχουμε όλοι ένα κομμάτι τους στο κινητό...Ποτέ δεν ξέρεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...