Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Επιστήμονες παίζουν με τον καιρό...

Επιστήμονες που προσελήφθησαν από τον ηγέτη του Αµπου Ντάµπι και πρόεδρο των Ηνωµένων Αραβικών Εµιράτων σεΐχη Χαλίφα µπιν Ζαγέντ Αλ Ναγιάν υποστηρίζουν ότι προκάλεσαν σειρά ραγδαίων βροχοπτώσεων στο αραβικό εµιράτο... χρησιµοποιώντας νέα τεχνολογία που σχεδιάστηκε για να µπορεί ο άνθρωπος να ελέγχει τον καιρό.
Σύµφωνα µετους βρετανικούς «Sunday Times», το απόρρητο αυτό πρόγραµµα λέγεται ότι προκάλεσεπέρυσι πάνω από 50 καταιγίδες στην ανατολική περιοχή Αλ Αΐν. Οι περισσότερες σηµειώθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, όταν στην περιοχή αυτή δεν βρέχει καθόλου. Η µετεωρολογική υπηρεσία της χώρας δεν είχε προβλέψει ούτε συννεφιά ούτε, βέβαια, βροχή.
Ο Χέλµουτ Φλούρερ, ιδρυτής της Meteo SystemsInternational, της ελβετικής εταιρείαςπου επιβλέπειτο πρόγραµµα, αναφέρει σ’ ένα εµπιστευτικό βίντεο της εταιρείας: «Αυτή τη στιγµή εφαρµόζουµε τη νεωτεριστική τεχνολογία µας για δηµιουργία βροχής Weathertec στηνπεριοχή τουΑλ Αΐν στο Αµπου Ντάµπι. Αρχίσαµε τον Ιούνιο 2010 και πετύχαµε έναν αριθµό βροχοπτώσεων».
Οι επιστήµονες της MeteoSystems χρησιµοποίησαν γιγάντιους ιονιστές για να εκπέµψουν αρνητικά φορτισµένα σωµατίδια στον αέρα πάνω από την Αλ Αΐν. Τα σωµατίδια αυτά προσκολλώνται σε σωµατίδια σκόνης που υπάρχουν στην ατµόσφαιρα και αφθονούν πάνω από τις ερήµους. Στη συνέχεια ανεβαίνουν ψηλά επειδή θερµαίνονται από τον ήλιο και, όταν φτάσουν σεορισµένο ύψος, προσελκύουν µόρια ύδατος στην ατµόσφαιρα, τα οποία συµπυκνώνονται γύρω τους. Μ’ αυτόν τον τρόπο δηµιουργούν σύννεφα και βροχή.

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...