Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

12χρονος αφοπλίζει ληστή! (βίντεο)

Σε κοσμηματοπωλείο της Κωνσταντινούπολης, ένας 12χρονος αφόπλισε ληστή που απειλούσε με όπλο τον ιδιοκτήτη και πατέρα του.
Το απίστευτο βίντεο δείχνει τον ληστή να περνά την πόρτα του μαγαζιού φορώντας χειρουργική μάσκα και να απειλεί τον ιδιοκτήτη με ένα περίστροφο να γεμίσει μια τσάντα με κοσμήματα.
Αυτό που κατέγραψε στην συνέχεια η κάμερα ασφαλείας δεν το περίμενε ο εγκληματίας. Ο γιος του Mehmet Karagoz ηλικίας 12 ετών πέφτει πάνω στον ληστή και τον αποπροσανατολίζει.
Ο δράστης στην συνέχεια προσπαθεί να φύγει και παρά τις προσπάθειες του Karagoz και του γιου του απομακρύνεται τρέχοντας από το μαγαζί, όπως δείχνουν τα εξωτερικά πλάνα.
Το κοσμηματοπωλείο βρίσκεται στην περιοχή Bagcilar της Κωνσταντινούπολης, ένα προάστιο γνωστό για τα μαγαζιά μηχανών, υφασμάτων και βιομηχανιών εκτύπωσης.
Το βίντεο από το περιστατικό έχει εξαπλωθεί σε όλο το διαδίκτυο, ενώ η αστυνομία ταυτοποίησε τον δράστη με το όνομα Mustafa S. και στην συνέχεια τον συνέλαβε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...