Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Σήμερα έχουμε γενέθλια! 1 Χρόνος ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ !

Γενέθλια σήμερα για το blog μας! Σβήνει το πρώτο του κεράκι! Όλα ξεκίνησαν ακριβώς ένα χρόνο πριν με την επιθυμία να εκφράσω ότι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Ένας χώρος για όλα όσα με ενδιαφέρουν... Στην πορεία ανακάλυψα πως δεν είμαι μόνος μου. Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βλέπεις μια προσωπική δουλειά σου να έχει απήχηση. Κρίνοντας αυτόν τον πρώτο χρόνο και βλέποντας πως το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ απέκτησε το δικό του κοινό, έχω να πω ότι ο κόσμος έχει ανάγκη να εκφράζεται, να μαθαίνει, να έχει άποψη. Και σε αυτό βοηθήσατε όλοι! Το ευχαριστώ είναι λίγο για τη στήριξη που έχω βρει! 
Φυσικά τα όνειρα δεν έχουν ταβάνι και ελπίζουμε πως θα γιορτάσουμε και άλλα χρόνια και κάθε φορά θα γινόμαστε πιο δυνατοί, πιο οργανωμένοι, πιο πολλοί! 
Χρόνια μας πολλά!


Υ.Γ. : Αφήστε όσοι θέλετε μια ευχή για το blog!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...