Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Ένα χρόνο φυλακή και 90 μαστιγώματα για Ιρανή ηθοποιό!


Η ιρανή ηθοποιός Μαρζιέχ Βαφαμέχρ καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης ενός έτους και 90 χτυπήματα με μαστίγιο διότι πρωταγωνίστησε σε μια ταινία που αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καλλιτέχνες στην Ισλαμική Δημοκρατία.
"Η Μαρζιέχ Βαφαμέχρ καταδικάστηκε σε ένα χρόνο φυλακή και 90 χτυπήματα με μαστίγιο", ανέφερε ο ιστότοπος. "Ο δικηγόρος της άσκησε έφεση στην καταδίκη αυτή", σύμφωνα με την ίδια πηγή, που δεν έδωσε άλλες λεπτομέρειες.
Η Βαφαμέχρ είχε συλληφθεί τον Ιούλιο, εξ αιτίας της συμμετοχής της στην ταινία "Η Τεχεράνη μου Πωλείται" (My Tehran for Sale, 2009, 96'), η οποία έγινε στόχος έντονων επικρίσεων από τους συντηρητικούς κύκλους.
Η υπόθεση της ταινίας, που αποτέλεσε συμπαραγωγή με την Αυστραλία, αναφέρεται σε μια νεαρή ηθοποιό στην Τεχεράνη. Οι αρχές απαγορεύουν μια παράστασή της και εκείνη αναγκάζεται να ζήσει παράνομα για να εκφραστεί καλλιτεχνικά.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Fars, δεν έχει δοθεί ακόμα επίσημη άδεια να διανεμηθεί η ταινία στις αίθουσες εντός του Ιράν, αλλά έχουν ήδη γίνει προβολές παράνομα.
Η ηθοποιός είχε απελευθερωθεί στα τέλη του Ιουλίου μετά την καταβολή εγγύησης, το ύψος της οποίας δεν αποκαλύφθηκε.
πηγή : news247.gr
Σχόλιο : Όταν αυτό που πιστεύεις και κάνεις είναι σωστό δε φοβάσαι μήπως το δείξουν, το σχολιάσουν, το σατιρίσουν... Οι εξτρεμιστές σε οποιαδήποτε έκφανση τους, πολιτική, θρησκευτική, καλλιτεχνική μόνο κακό κάνουν... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...