Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

"Το νόμο για τη γενοκτονία των Αρμενίων ψήφισε η Γερουσία στη Γαλλία"

 Στην έγκριση του νομοσχεδίου για την ποινικοποίηση άρνησης των γενοκτονιών, συμπεριλαμβανομένης της Γενοκτονίας των Αρμενίων, προχώρησε τη Δευτέρα η Γερουσία της Γαλλίας με ψήφους 127 - 86, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις της Τουρκίας που απειλεί με διπλωματικά αντίμετρα.

Υπέρ του νόμου έχουν ήδη ψηφίσει και μάλιστα με σημαντική πλειοψηφία τα μέλη της Εθνοσυνέλευσης. Η γενοκτονία είναι αναγνωρισμένη από το γαλλικό δίκαιο ήδη από το 2001.


Το νομοσχέδιο προβλέπει πρόστιμα που φτάνουν τα 45.000 ευρώ και φυλάκιση μέχρι και ενός έτους για τους παραβάτες.

Νωρίτερα τη Δευτέρα το σώμα απέρριψε κατά πλειοψηφία ένσταση που θα μπορούσε να εμποδίσει την ψήφιση του νόμου για την ποινικοποίηση της άρνησης της Αρμενικής Γενοκτονίας.

Το νομοσχέδιο χρειάζεται πλέον μόνο την υπογραφή του Νικολά Σαρκοζί προκειμένου να αποκτήσει ισχύ νομου.

Από την πλευρά της η Τουρκία, ήδη από την ψήφιση του νόμου από την Εθνοσυνέλευση, έχει ακυρώσει την αμυντική και πολιτική και οικονομική συνεργασία με τη Γαλλία ενώ έχει.... ανακαλέσει τον πρεσβευτή της για διαβουλεύσεις.

Σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης, Μπουλέντ Αρίντς, επισήμανε από το Στρασβούργο ότι η Τουρκία (ως χώρα ή Τούρκοι πολίτες) θα μπορούσε να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) για να καταδικάσει τη Γαλλία.

Σε μια προσπάθεια να κατευνάσει την τουρκική οργή, ο γάλλος πρόεδρος απέστειλε επιστολή στον τούρκο πρωθυπουργό Ταγίπ Ερντογάν, υποστηρίζοντας πως το νομοσχέδιο δεν ξεχωρίζει καμία χώρα και πως το Παρίσι γνωρίζει «τα βάσανα που υπέμεινε ο τουρκικός λαός» κατά τα τελευταία χρόνια της οθωμανικής αυτοκρατορίας. 

----------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...