Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

"Νέος ιός από την Ολλανδία τρομάζει την Ευρώπη"

Ένας νέος ιός που επηρεάζει αρνιά, κατσίκες και βοοειδή και τους προκαλεί γενετικές δυσμορφίες, εντοπίστηκε πρόσφατα σε 76 φάρμες στην Ολλανδία, όπου εκτρέφονται κυρίως αρνιά, αλλά και κατσίκες και βοοειδή. Ο ιός έχει επίσης εντοπιστεί στη Γερμανία, το Βέλγιο και τη Βρετανία.


Ο ιός Σμάλενμπεργκ, που πήρε το όνομά του από τη γερμανική πόλη όπου εντοπίστηκε για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2011, έχει πλήξει 51 φάρμες στη Γερμανία. Για πρώτη φορά τώρα δύο γαλλικές επαρχίες ανακοίνωσαν ότι εντόπισαν περιπτώσεις του ιού Σμάλενμπεργκ σε μία φάρμα εκτροφής αρνιών στη Λορένη, ενώ και άλλες ύποπτες περιπτώσεις αναλύονται.

Ο ιός, που προκαλεί διάρροιες και πυρετό στα ενήλικα ζώα δεν μπορεί να μεταδοθεί απευθείας από το ένα ζώο στο άλλο. Όμως μπορεί να μεταδοθεί μέσω του πλακούντα με αποτέλεσμα να γεννιούνται "νεκρά ζώα, ή ζώα με γενετικές δυσμορφίες τα οποία πεθαίνουν πολύ γρήγορα". Προς το παρόν δεν υπάρχει εμβόλιο για τον ιό αυτό.

Πάντως σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ολλανδικής ομοσπονδίας γεωργών και κτηνοτρόφων, "μέχρι στιγμής υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι ο ιός δεν μεταδίδεται στους ανθρώπους".

------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...