Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Άη...Phone στην υπηρεσία του Πάπα!

Οι εορτασμοί των Χριστουγέννων στους οποίους θα προΐσταται ο πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ' θα μεταδοθούν από το διαδίκτυο και μέσω iPhone χάρη σε μία συμφωνία με την Telecom Italia, όπως ανακοίνωσε σήμερα το Βατικανό.
Αυτή η υπηρεσία θα επιτρέψει στους πιστούς σε όλο τον κόσμο να παρακολουθήσουν από το iPhone και τους ιστότοπους του ραδιοφωνικού σταθμού του Βατικανού www.radiovaticana.org, τον ιστότοπο www.pope2you.net και τον ιστίτοπο του παπικού συμβουλίου www.pccs.va όλες τις θρησκευτικές εκδηλώσεις στη διάρκεια των Χριστουγέννων στις οποίες θα προΐσταται ο πάπας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ραδιοφωνικός σταθμός Radio Vatican.
Η λειτουργία της παραμονής των Χριστουγέννων, την Παρασκευή το βράδυ, και το καθιερωμένο οικουμενικό μήνυμα urbi et orbi το Σάββατο το μεσημέρι, καθώς και η λειτουργία για την παγκόσμια ημέρα ειρήνης την 1η Ιανουαρίου θα μεταδοθούν απευθείας μέσω βίντεο.
Σχόλια θα είναι διαθέσιμα σε 6 γλώσσες: τα ιταλικά, τα γαλλικά, τα αγγλικά, τα γερμανικά, τα ισπανικά και τα πορτογαλικά. Σχόλια στα κινεζικά θα είναι διαθέσιμα για τη λειτουργία της παραμονής των Χριστουγέννων και στα αραβικά για τη λειτουργία της 1ης Ιανουαρίου.

πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...