Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Δείτε πρώτοι τα βραβεία για τη φορολογική συνείδηση!

Την προηγούμενη Τρίτη έγινε η εκδήλωση για την απονομή των βραβείων φορολογικής συνείδησης που έκανε το υπουργείο οικονομικών. Η λίστα με τα ονόματα των νικητών δεν έχει δοθεί ακόμα στον κόσμο καθώς το υπουργείο θα την αναρτήσει στη σελίδα του τις επόμενες μέρες. Έπειτα από ενημέρωση που είχαμε σας φέρνουμε τη λίστα και τα βίντεο που κέρδισαν στο διαγωνισμό :


Πρώτο Βραβείο
Συμμετοχή #042 Στρατουδάκη Άννα


Δεύτερο Βραβείο
Συμμετοχή #019 Παπαδοπούλου Χριστίνα


Τρίτο Βραβείο
Συμμετοχή #113 Πετρίδης Μπάμπης


Τέταρτα Βραβεία
Συμμετοχή #005 Φιλίππου Δημήτρης


Συμμετοχή #009 Σεμερτζάκης Κώστας


Συμμετοχή #012 Ευαγγελόπουλος Γιώργος


Συμμετοχή #025 Αρβανιτάκης Μάνος


Συμμετοχή #085 Μαυρομούστακος Μιχαήλ


Συμμετοχή #089 Φελάνης Μιχαήλ


Συμμετοχή #112 Δελέγκος Νεοκλής


Εύφημες Μνείες
Συμμετοχή #013 Ρουθουνάς Γιώργος


Συμμετοχή #046 Πλεμμενος Κωνσταντινος


Συμμετοχή #052 Πιατά Ιωάννα


Συμμετοχή #076 Καραθανάσης Παύλος


Βραβείο Κοινού
Συμμετοχή #060 Βασιλειάδης Απόστολος


Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και ακόμη περισσότερα στους νικητές!

Για...την τιμή των όπλων θα ήθελα στο τέλος και χωρίς να θέλω να κλέψω λίγη από τη δόξα των νικήτων να παραθέσω και τη δική μας προσπάθεια που πήρε μέρος στο διαγωνισμό χρησιμοποιώντας το σαν αφορμή για να ευχαριστήσω όσους μας στήριξαν και να ευχαριστήσω προσωπικά τους : Ιωάννα Δ., Μαρίνα Δ., Πέτρο Β. και Λευτέρη Φ. για την προσπάθεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...