Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Στα σαγόνια...της φιλίας!

Μία απίστευτη ιστορίας αγάπης κόντρα στους νόμους της φύσης έφερε στο φως γαλλικό περιοδικό. Ένας θηλυκός καρχαρίας αναζητά τη στοργή και το χάδι του ψαρά, που τον έσωσε!
Ο Arnold Pointer, επαγγελματίας ψαράς από τη νότιο Αυστραλία, έσωσε τον λευκό καρχαρία, πριν από δύο χρόνια, απελευθερώνοντας τον από τα δίχτυα του, που είχε παγιδευτεί.
Από εκείνη την ημέρα και έπειτα, εδώ και δύο χρόνια, τον συνοδεύει κάθε μέρα στο ψάρεμα!
Αποζητάει ο καρχαρίας, τα χάδια και τις εκδηλώσεις στοργής του ψαρά, καθώς κάθε φορά που ο ψαράς σταματά τη βάρκα του, ο λευκός καρχαρίας, πλησιάζει και γυρίζει έτσι ώστε ο Pointer να μπορεί να τον χαϊδέψει στην κοιλιά ή στο λαιμό και μετά κάνει τούμπες, κουνάει τα πτερύγια και βουτάει ξανά στο νερό με έκδηλη χαρά.
''Εδώ και δύο χρόνια δε με αφήνει μόνο μου. Με ακολουθεί όπου και αν πάω και η παρουσία της τρομάζει τα άλλα ψάρια. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω'', δηλώνει ο Pointer.
Συγκινητική ιστορία, που αποδεικνύει ότι δεν είναι όλοι οι καρχαρίες αιμοσταγείς δολοφόνοι!

πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...