Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Τσιγάρο με μέτρο...Κυριολεκτικά!

Είναι απίστευτο αλλά πλέον ο φόρος στα τσιγάρα θα μπαίνει σύμφωνα με το μήκος του τσιγάρου ενώ έχουμε και την επίσημη διάκριση μεταξύ τσιγάρου, πούρου και στριφτού! Συγκεκριμένα :
Ο κομμένος καπνός, φιλαρισμένος ή πεπιεσμένος σε πλάκες που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάπνισμα του οποίου τουλάχιστον το 25% του βάρους των σωματιδίων καπνού έχει πλάτος κοπής μικρότερο από 1,5 χιλιοστόμετρο ή έχει πλάτος κοπής, ίσο προς 1,5 χιλιοστόμετρο ή μεγαλύτερο εφόσον ο καπνός αυτός πωλείται ή έχει πωληθεί για στρίψιμο τσιγάρων.
Στη σχετική σελίδα του νομοσχεδίου, στο άρθρο 99, αναγράφεται και συντελεστή που θα φορολογηθεί το τσιγάρο και αυτός καθορίζεται ανάλογα από το μήκος του. Συγκεκριμένα για τον υπολογισμό του ειδικού φόρου κατανάλωσης (ΕΦΚ) καπνού, ανάλογα με το μήκος του τσιγάρου, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ούτε το φίλτρο ούτε και το επιστόμιο θεωρείται: ως ένα τσιγάρο όταν έχει μήκος μέχρι οκτώ εκατοστά. Ως δύο τσιγάρα όταν έχουν μήκος μεγαλύτερο από οκτώ εκατοστά και μέχρι έντεκα εκαρτοστά. Ως τρία τσιγάρα όταν έχουν μήκος μεγαλύτερο από έντεκα εκατοστά και μέχρι δεκατέσσερα εκατοστά .
Τώρα από αυτο καταλαβαίνετε πως το πρόβλημα της κυβέρνησης δεν ειναι η μείωση των καπνιστών αφού ουσιαστικά πουθενά δεν αναφέρεται κάτι για την επιβάρυνση της υγείας, όμως από την άλλη φαίνεται να αγωνιούν για το πως θα καταφέρουν να δώσουν άλλους ορισμούς σε αυτό που μόνο έναν ορισμό έχει. Μια κλοπή ακόμα από την τσέπη μας...Το κάπνισμα είναι επιλογή ως συνήθεια και μάλιστα επιβλαβής, ίσως όμως πιο υγιής συγκρινόμενη με την υποκρισία και την κλοπή που βιώνουμε. Και το τσιγάρο κάποιοι θα το κόψουν. την κοροϊδία όμως ποιος θα την κόψει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...