Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Nasa : Το μικρόβιο που άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τη ζωή!

Η λίμνη Μόνο στην Καλιφόρνια
Εικόνα του μικροοργανισμού που αναπτύσσεται με αρσενικό
Ο ίδιος οργανισμός αναπτυσσόμενος με φώσφορο
Η ανακοίνωση όντως άλλαξε τα δεδομένα! Οι ερευνητές ανακάλυψαν ένα μικροοργανισμό στη λίμνη Μόνο στην Καλιφόρνια το οποίο δε χρειάζεται φώσφορο (βασικό και απαραίτητο στοιχείο για την ύπαρξη ζωής μέχρι σήμερα μαζί με τα στοιχεία  Άνθρακα, υδρογόνο, άζωτο, οξυγόνο και θείο ) και στη θέση του χρησιμοποιεί αρσενικό, ένα από τα πιο τοξικά υλικά του πλανήτη μας θανατηφόρο σχεδόν για όλους τους οργανισμούς! Παρόλο που κάποιοι μικροοργανισμοί μπορούν να αναπνεύσουν αρσενικό, ο συγκεκριμένος αντικατέστησε τα δομικά στοιχεία του που περιείχαν  φώσφορο τελείως με αυτά του  αρσενικού εκπλήσσοντας τους επιστήμονες και τους έκανε να αναρωτηθούν πόσο πιο απρόσμενη μπορεί να γίνει η ζωή και ποιες οι δυνατότητες και τα όρια της. Αυτό από μόνο του αποδεικνύει πως μπορεί να υπάρξει ζωή ακόμα και σε περιβάλλον άκρως αντίξοο και θανατηφόρο, κάτι που κάνει τον οργανισμό αυτό αυτόματα υποψήφιο για μια κατηγορία οργανισμών που δεν ακολουθούν τη γήινη λογική επιβίωσης. 
''Ο ορισμός για αυτό που ονομάζουμε ζωή μόλις άλλαξε'' ανέφερε στη συνέντευξη ο Ed Weiler, αναπληρωτής διευθυντής της ΝΑΣΑ και συνεχίζει : ''καθώς ψάχνουμε για ίχνη ζωής στο ηλιακό σύστημα μας ο τρόπος να προσεγγίσουμε το θέμα είναι να έχουμε ανοικτούς ορίζοντες και να εξεταστεί η ζωή με τρόπο που δε γνωρίζουμε''
Η έρευνα ολόκληρη θα δημοσιευθεί από το περιοδικό SCIENCE αυτή την εβδομάδα ενώ κλείνοντας τη μετάδοση ο υπεύθυνος ανέφερε πως ''Η επιστήμη δεν κοιμάται ποτέ''.
Για περισσότερες πληροφορίες : http://www.nasa.gov

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...