Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Νέο προκλητικό πρωτοσέλιδο από το Focus και η απάντηση από το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ!

To εξώφυλλο έχει τον τίτλο «Χάθηκαν τα λεφτά μας» και απεικονίζει τον Παρθενώνα βυθισμένο σχεδόν μέχρι το αέτωμα, ενώ στη θάλασσα ίσα που φαίνεται το κεφάλι αγάλματος, πάνω στο οποίο υπάρχει ένα χαρτονόμισμα των 200 ευρώ. Στους υπότιτλους του εξωφύλλου αναφέρεται: «Δισεκατομμύρια για το τίποτα, η Μέρκελ σε ανάγκη -τι πρέπει να γνωρίζει ο αποταμιευτής για την ευρω-κρίση». Επίσης, σε βίντεο της ηλεκτρονικής έκδοσης του περιοδικού αναφέρεται ότι «η πτώχευση της Ελλάδας πλησιάζει όλο και περισσότερο. Δισεκατομμύρια των Γερμανών βυθίζονται χωρίς αποτέλεσμα. Θα πάρουμε ποτέ πίσω τα λεφτά μας; Οι αποταμιευτές ανησυχούν. Υπάρχει σωτηρία;».
Η δική μας απάντηση; Μια φωτογραφία που δεν έχει υποστεί κανένα μοντάζ :
Και για να ξέρετε ''φίλοι'' του Focus χίλιες φορές να πνιγούμε στη θάλασσα παρά να το ξαναζήσουμε αυτό! Άλλωστε σαν φόντο μας πάει το γαλάζιο! Τώρα για τα λεφτά σας μην ανησυχείτε αν ψάχνετε για κλέφτες σας βεβαιώνουμε πως ούτε ένα ευρώ δεν ήρθε σε χέρια έλληνα φορολογούμενου! Για ρωτήστε καλύτερα... Θα μάθετε πολλά!
Και μιας και το έφερε η κουβέντα... Πολλά χρόνια από αυτή τη φωτογραφία δίπλα... Με εκείνες τις αποζημιώσεις τι γίνεται;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...