Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Όλα τα σχολικά βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή (κείμενο και σύνδεσμος για να τα κατεβάσετε)


Αφού τα έκαναν μαντάρα με τα βιβλία και με την βεβαιότητα ότι το παιδί δεν μαθαίνει διαβάζοντας σε μια οθόνη ιδού τη λύση που σκέφτηκαν αυτοί που προάγουν το παίδεμα και όχι την παιδεία...
Από χτες ημέρα Πέμπτη μπορούν να πάρουν στα χέρια τους τα σχολικά βιβλία της φετινής χρονιάς, όσοι μαθητές και γονείς ενδιαφέρονται χωρίς να χρειαστεί να ψάξουν και να καταφύγουν σε πολυέξοδες λύσεις.
Ωστόσο, η λύση αυτή προσφέρεται σε όσους μαθητές - περίπου το 54% - που έχει πρόσβαση στο ίντερνετ "κατ' οίκον" και φυσικά, διαθέτει στο σπίτι και τον υπόλοιπο εξοπλισμό, όπως εκτυπωτές, μελάνια κτλ.
Έτσι, με ένα απλό πάτημα του κουμπιού και μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του "Ψηφιακού Σχολείου" του υπουργείου Παιδείας που ξεκίνησε τη λειτουργία του πέρυσι και συγκεκριμένα, στη διεύθυνση "http:digitalschool.minedu.gov.gr", οι μαθητές μπορούν να έχουν στην οθόνη του υπολογιστή τους – και βεβαίως να τυπώσουν - το σύνολο των σχολικών εγχειριδίων, χωρίς πρόβλημα και χωρίς να προμηθεύονται τα σχολικά εγχειρίδια από βιβλιοπωλεία.
Βήμα –βήμα ο μαθητής μπορεί να ανοίξει τα βιβλία και φυλλομετρώντας το περιεχόμενο να ξεκινήσει τη μελέτη των σχολικών βιβλίων, πριν ακόμα να χτυπήσει το κουδούνι.
Το ρόλο αυτό μάλιστα, αναλάμβανε εξ'ολοκλήρου το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο μέχρι πριν από 2 περίπου χρόνια.
Επιπλέον, όπως ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι του υπουργείου Παιδείας, από τη Δευτέρα όλοι μαθητές γυμνασίου και λυκείου θα έχουν ένα dvd στην τσάντα τους, που θα εμπεριέχεται το σύνολο των γνωστικών αντικειμένων που θα διδαχτούν, ενώ στους μαθητές του δημοτικού η διδασκαλία θα γίνεται με dvd που θα χειρίζεται ο δάσκαλος.
πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...