Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Ζήτω η Δημοκρατια... Στις Η.Π.Α. ήδη απαγόρευσαν να καλλιεργουν οτιδήποτε στον κήπο τους...

Χωρίς πολλά λόγια... Φαίνεται που πάει το πραγμα... Αρχικά δε θα γίνονται συναλλαγες άνω των 1500 ευρώ με μετρητά αλλά αυστηρά με πλαστικο χρήμα... Επομένως ο κόσμος δεν έχει τα λεφτά αλλά οι τράπεζες... Τώρα αυτό που πιστεύτε με ίσως να αργήσει αλλά είναι πολύ πιθανό να ισχύσει και στην Ελλάδα. Τι λέει ο νόμος; Ότι ο καθένας που έχει έναν κήπο δεν μπορεί να καλλιεργήσει μικρές ποσότητες λαχανικών και γενικά οτιδήποτε τρώγεται. Μέχρι και τα μικρά μελίσσια απαγόρευσαν. Ποιος κερδίζει; Πάλι οι μεγάλες εταιρίες... Το χρήμα στο χρήμα και το χειρότερο; Πλέον δεν κρύβονται! Και πραγματικά δεν καταλαβαίνω μέχρι πότε γενικά οι άνθρωποι θα ανέχονται καπρίτσια ανθρώπων που τους ψηφίσαμε για να κάνουν κάτι καλό για εμάς κι όχι για να μας κόψουν κάθε ελευθερία... Ελπίζω να βγω ψεύτης αλλά φοβάμαι ότι σε λίγο καιρό οι επαναστάσεις θα είναι παντού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...