Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Κερδίστε...μια νύφη!

Παραμονή του αγίου Βαλεντίνου και μια πρωτότυπη ιδέα για τους μοναχικούς και αυτούς που δεν μπορούν να βρούν ταίρι.
Ραδιοφωνικός  σταθμός της Νέας Ζηλανδίας  κάνει δώρο στους ακροατές του μια νύφη!
Και όχι οποιανδήποτε νύφη αλλά αυτή που ο ίδιος θα διαλέξει μετά από 12μερο ταξίδι στην Ουκρανία έχοντας 2000 δολάρια στην τσέπη για να τα ξοδέψει όπως θέλει.
Ο επίδοξος γαμπρός θα μεταφερθεί αεροπορικώς, θα μείνει στα καλύτερα ξενοδοχεία και θα φάει στα πιο σικ εστιατόρια και με τη βοήθεια ενός πρακτορείου συνοικεσίων θα βρει αυτή που θέλει και θα επιστρέψει μαζί της στη χώρα.
Πρόκειται για το διαγωνισμό του Rock Fm ο οποίος έχει εκτοξεύσει την ακροαματικότητά του καθώς πλήθος ανδρών μπαίνουν στην ιστοσελίδα του, δημιουργούν ένα προφίλ και παίρνουν μέρος στο διαγωνισμό.
Ο διευθυντής προγράμματος του σταθμού Μπράντ Κίνγκ δήλωσε "Όλο αυτό ξεκίνησε σαν πλάκα …και τώρα η σελίδα μας έχει κατακλυστεί από χιλιάδες αιτήσεις".
πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...