Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Η κυβέρνηση ξεκινά και επισήμως κυνήγι θησαυρού!

Ερευνητέα χαρακτηρίστηκε η περιοχή Μαύρα Λιθάρια από το υπουργείο Περιβάλλοντος. Πρόκειται για περιοχή, που βρίσκεται κοντά στο Άγκιστρο, της επαρχίας Σιντικής του νομού Σερρών και στην οποία ανιχνεύθηκαν πολλά και σημαντικά μεταλλεύματα, μεταξύ των οποίων και χρυσός.
Με απόφαση του υπουργείου, δεσμεύτηκαν εκεί δέκα στρέμματα, προκειμένου να πραγματοποιηθούν έρευνες για τυχόν ανεύρεση αξιοποιήσιμων κοιτασμάτων χρυσού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου, την οποία υπογράφει ο υφυπουργός Ιωάννης Μανιάτης, στη συγκεκριμένη περιοχή έχουν, ήδη, γίνει δειγματοληψίες του εδάφους, από το Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ).
"Η ύπαρξη κοιτασμάτων χρυσού στο Άγκιστρο είναι γνωστή από τα αρχαία χρόνια, αφού τα μεταλλεία χρυσού που υπήρχαν στην περιοχή, μαζί με τα αντίστοιχα του Παγγαίου Καβάλας χρηματοδότησαν την ελληνική εκστρατεία κατά των Περσών υπό τον Μέγα Αλέξανδρο το 334 π.Χ.", δήλωσε ο δήμαρχος Σιντικής, Απόστολος Καρύδας.
Πρόσθεσε, μάλιστα, πως το σημείο αυτό, που βρίσκεται στα σύνορα της Ελλάδας με τη Βουλγαρία, έχουν επισκεφτεί αρκετές φορές κλιμάκια του ΙΓΜΕ αλλά και πανεπιστήμια, τα οποία έχουν πραγματοποιήσει έρευνες, σύμφωνα με τις οποίες υπάρχει ζώνη λειμωνιτικών εμφανίσεων χρυσού - σε οξειδωμένα μεταλλεύματα - στον ορεινό όγκο, τόσο του Αγκίστρου, όσο και των εκείνων της Βροντούς και του Μενοικίου όρους.
Γεγονός πάντως είναι πως η περιοχή ελκύει κατά καιρούς επίδοξους χρυσοθήρες που αναζητούν κρυμμένους θησαυρούς, από την εποχή των Μακεδόνων βασιλέων, της τουρκοκρατίας αλλά και τη μεταπολεμική εποχή του πρώτου παγκοσμίου πολέμου.
πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...