Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Κέρδισαν εκατομμύρια και τα χάρισαν!

Έμελλε να κερδίσουν ένα τεράστιο ποσό στην λαχειοφόρο της Λότο Ατλάντικ στο Καναδά και τα χάρισαν όλα!
Πρόκειται για τον 75χρονο Άλεν Λάρτζ και την 78χρονη σύζυγό  του Βιολέτα  οι οποίοι κέρδιζαν 11,2555,272 εκατομμύρια δολάρια και τα χάρισαν όλα σε φίλους, φιλανθρωπικά ιδρύματα και νοσοκομεία.
Δημοσιογράφος της Τορόντο Σταρ όταν ρώτησε την 78χρονη για πιο λόγο έδωσαν όλο το ποσό, ενώ θα μπορούσαν να ήταν πλούσιοι απάντησε "Ότι δεν είχες, δεν το έχασες".
Το αγαπημένο ζευγάρι είναι παντρεμένο εδώ και 36 χρόνια. Ο Άλεν εργάστηκε ως οξυγονοκολλητής για 30 και πλέον χρόνια ενώ η Βιολέτα εργαζόταν σε εταιρία ζαχαροπλαστικής.
"Έχουμε ο ένας τον άλλο, δεν έχουμε ανάγκη από χρήματα" είπαν χαμογελαστοί οι δυο τους.
Τα νοσοκομεία και οι φιλανθρωπικές οργανώσεις στην πόλη τους το Τρούτο , στη Νότια Σκότια , ήταν ανάμεσα στους τυχερούς δικαιούχους της οικογένειας Λάρτζ.
Δυστυχώς θα σκεφτείτε αρκετοί (όπως κι εγώ) τι κρίμα να μη στείλουν κι από εδώ λίγα!

πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...