Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Γιώργος Παπανδρέου: για το Δ.Ν.Τ. πριν το... Δ.Ν.Τ.!

Προεκλογική περίοδος... Για να είμαι ειλικρινης δε συνηθίζω να μιλάω για πολιτικά πρόσωπα και καταστάσεις. Όμως κάποιες φορές το βρίσκω αναγκαίο. Πολύ απλά επειδή η πολιτική πρέπει αν υπάρχει και καλό ειναι να ασχοληθούμε όλοι σοβαρά με αυτή. Μην παίρνετε σαν παράδειγμα τους πολιτικούς... Η πολιτική με ήτα είναι άλλο πράγμα! Έχει να κάνει με ανθρώπους που ενδιαφέρονται όχι για αξιώματα αλλά για τους πολίτες... Για αυτή την πολιτική αξίζει να ενδιαφερθούμε. Μετά από αυτή τη διευκρίνηση ας έρθουμε σε μια άλλη! Πολιτκός λόγος : Θεωρητικά είναι ο λόγος ενός πολιτικού (με τη σωστή έννοια όπως ήδη είπαμε) και φυσικά η τήρηση του λόγου του, πρώτα για λόγους τιμής και έπειτα για λόγους απλούς κι ανθρώπινους! Όταν προσπαθείς να πείσεις ανθρώπους πως αυτά που λες και πράττεις συμβαδίζουν και μάλιστα πάντα με γνώμωνα το καλό της χώρας σου. Αυτά θεωρητικά! Πρακτικά είναι να πούμε το οτιδήποτε κακό υπάρχει και να τρομοκρατήσουμε τον κόσμο για μια κυβέρνηση και να τους πείσουμε πως δεν υπάρχουν χειρότεροι και οτι εμείς είμαστε απλά ... λιγότεροι χειρότεροι! Ακριβώς ότι κάνει μαζίκα και αυτή τη στιγμή όλο το φάσμα της αντιπολίτευσης και όχι μόνο η αξιωματική. Και φυσικά μετά τις υποσχέσεις και τα λόγια έχοντας πετύχει τον σκοπό μας να μην παραδεχτούμε έστω και για λόγους τιμής (δύσκολη λέξη το γνωρίζω!) ότι κάναμε λάθος. Ας έβγαινε ένας να πει: Εντάξει τα είπα για να με ψηφίσετε, πως κάνετε έτσι;  Ο πρώτος είμαι; 
Τώρα θα ρωτήσετε προς τι το παραλλήρημα για πράγματα γνωστά; Ακριβώς για αυτό! Επειδή όλοι τα γνωρίζουμε αλλά αντίδραση δεν υπάρχει. Δεν ξέρω αν κάποιος άνθρωπος της σημερινης πολιτικής μπορέι να είναι έντιμος ξέρω όμως πως όποιος δεν είναι δεν χρειάζεται περίοδο χάριτος! Απλά και ξεκάθαρα, χωρίς κομματικές αποχρώσεις! Ανθρώπινα... Αλήθεια πόσο πολύ έχει ξεχαστεί αυτή η λέξη στις μέρες μας; Πόσο ξεχνάμε όλοι μας πως οι ανθρώπινοι νόμοι δημιουργούνται από ανθρώπους για ανθρώπους; Όποιος βλέπει κάτι ανθρώπινο σε αυτούς τους νόμους που τώρα έρχονται για να μας ''βοηθήσουν'' θα ήθελα πολύ να μου πει τι ακριβώς είναι αυτό. Για όσους παλι υποστηρίζουν αυτους τους νόμους απλά παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα από ομιλία του νυν πρωθυπουργού εναντίον του Δ.Ν.Τ. πριν αναλάβει τη διακυβέρνηση και μας το φέρει στο πιάτο! Είπαμε... Λόγια και πράξεις...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...