Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

"Κοίτα ποιός μιλάει..." (σχολιασμός της ομιλίας Παπανδρέου από τον Ν. Χατζηνικολάου)

Διαβάζοντας και ακούγοντας όσα...επαναστατικά και...ρηξικέλευθα είπε στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του ο απερχόμενος Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου δεν πίστευα στα μάτια και στα αυτιά μου!

Είναι δυνατόν σκέφθηκα να θεωρεί ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες ξεχάσαμε όσα έκανε και είπε τα τελευταία δυο χρόνια; 


Είναι δυνατόν να συμπεριφέρεται ως...δικαιωμένος απο τις εξελίξεις και ως πολιτικός...νικητής, αυτός που οδήγησε τη χώρα στη μέγγενη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου;

Είναι δυνατόν να μας κουνάει το δάκτυλο κατηγορώντας μας ότι απαξιώνουμε την προσφορά του στη χώρα,αυτός που αφήνει πίσω του-ίσως για να δικαιώσει την παλαιά ρήση του πατέρα του Ανδρέα Παπανδρέου-μόνο "καμμένη γη"; 

Είναι δυνατόν να παριστάνει τον πολέμιο των συμφερόντων και τον σημαιοφόρο της σύγκρουσης με το κατεστημένο,αυτός που δεν τόλμησε στη διάρκεια της θητείας του να πει ούτε ένα όχι στους οικονομικά ισχυρούς,ενώ αντίθετα διέλυσε τη μεσαία τάξη και καταρράκωσε τα εισοδήματα των ασθενέστερων νοικοκυριών,οδηγώντας τα στην ανέχεια;

Κοίτα ποιός μιλάει!Ο πρωθυπουργός της ανεργίας και της φτώχειας... Ο πρωθυπουργός που έσκυβε επί δύο χρόνια το κεφάλι στους δανειστές. Και τι λέει τώρα; Οτι δεν έγινε και δεν θα γίνει μαριονέτα... Ποιός; Ο Γιώργος...

--------------------------------------
πηγή: enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...