Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Η Γη είχε κάποτε δύο φεγγάρια!

Ακούγεται ασύλληπτο, αλλά πρόκειται για μία νέα επιστημονική ανακάλυψη, με αποδείξεις. Το ένα από τα δύο φεγγάρια ''δολοφόνησε'' το άλλο!

Συνηθίζαμε να βλέπουμε μόνο ένα φεγγάρι στον ουρανό, κάτι που δεν ίσχυε εκατομμύρια χρόνια πριν, όταν αυτά ήταν δύο, πριν προλάβει το ένα να ''δολοφονήσει'' το δεύτερο.
Οι επιστήμονες εδώ και πάρα πολλά χρόνια προβληματίζονταν για το παράξενο σχήμα του φεγγαριού. Η μία του πλευρά κυριαρχείται από το χαμηλό υψόμετρο των πεδιάδων, ενώ το άλλο αποτελείται από ορεινές περιοχές.
Έφτασαν στο συμπέρασμα ότι το φεγγάρι, που όλοι βλέπουμε, είναι ένας ''δολοφόνος'', για αυτό έχει και αυτό το σχήμα!
 
Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ''Nature'' η Γη είχε δύο φεγγάρια, κάτι που συμβαίνει και σε άλλους πλανήτες, όπως ο Άρης.
Το δύο φεγγάρια βρίσκονταν πολύ κοντά και είχαν αισθητή διαφορά στο μέγεθος. Το μικρότερο φεγγάρι ήταν ''σταθμευμένο'' σε ένα βαρυτικά σταθερό σημείο ανάμεσα στο σύστημα Γης και Σελήνης.
Το βαρυτικό σημείο έγινε ξαφνικά ασταθές, με αποτέλεσμα να παγιδεύσει ότι βρισκόταν σε αυτό. Τα δύο φεγγάρια ήρθαν πιο κοντά και έτσι συγκρούστηκαν.
''Η σύγκρουση έγινε σε σχετικά χαμηλή ταχύτητα, εξαιτίας την ίδιας τροχιάς που μοιράζονταν'' ανέφερε ο πλανητικός επιστήμονας Erik Asphaug.
Το μικρότερο και πιο ''αδύναμο'' φεγγάρι εξαφανίστηκε, το ''κατάπιε'' το ήδη υπάρχον, με αποτέλεσμα να υπερισχύσει  μονάχα το ένα.

πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...