Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Βρέθηκε θαλασσινό νερό ίδιο με του πλανήτη μας στον Άρη!


Εντυπωσιακές εικόνες από τον πλανήτη Άρη αποτελούν τις καλύτερες ως σήμερα ενδείξεις σχετικά με την ύπαρξη ρέοντος νερού , βασικό στοιχείο για την ύπαρξη ζωής στον Κόκκινο Πλανήτη.
Τα νέα ευρήματα τα οποία δημοσιεύονται στην επιθεώρηση ''Science'' αποτελούν ''προϊόν'' μιας αμερικανο-ελβετικής ερευνητικής συνεργασίας.
Οι φωτογραφίες, που ελήφθησαν από το διαστημικό όχημα Reconnaissance Orbiter της NASA, αποκαλύπτουν υδάτινα μονοπάτια ανάμεσα σε βραχώδεις πλαγιές επί εκατοντάδες μέτρα στα όρη του νότιου ημισφαιρίου του Άρη.
 
Βρίσκονται σε σημεία που ζεσταίνονται από τον καλοκαιρινό ήλιο, χωρίζονται ή συναντιούνται, ωστόσο όταν ο χειμώνας φθάνει, χάνονται.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της νέας μελέτης καθηγητή Αλφρεντ ΜακΓιούεν από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα τα στοιχεία μαρτυρούν ότι το νερό που ρέει στον Άρη είναι αλμυρό. Η αλμυρότητα μειώνει τη θερμοκρασία στην οποία το νερό παγώνει.
Οι περιοχές όπου απαντώνται, ζεσταίνονται αρκετά ώστε να ρέει σε αυτές νερό σε υγρή μορφή το οποίο είναι εξίσου αλμυρό με εκείνο των ωκεανών της Γης.
Εάν το νερό δεν ήταν αλμυρό τότε θα ήταν μονίμως παγωμένο με βάση τις θερμοκρασίες που παρατηρούνται στον Κόκκινο Πλανήτη.
 
Τα μονοπάτια νερού που εντόπισαν οι επιστήμονες έχουν μικρό πλάτος και μήκος εκατοντάδων μέτρων. Ο αριθμός τους όμως είναι μεγάλος.
Τα καινούργια στοιχεία ανοίγουν νέους ορίζοντες στην κατεύθυνση της αναζήτησης μορφών εξωγήινης ζωής. Μέχρι σήμερα οι επιστήμονες είχαν εντοπίσει νερό μόνο σε παγωμένη μορφή κοντά στην επιφάνεια πολλών περιοχών του Κόκκινου Πλανήτη.
πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...