Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Βρέθηκε ταινία από τα νεανικά χρόνια του Χίτσκοκ!

Τις πρώτες τρεις μπομπίνες μιας χαμένης ταινίας του θρυλικού Άλφρεντ Χίτσκοκ ανακάλυψαν πρόσφατα οι εργαζόμενοι στο Κινηματογραφικό Αρχείο της Νέας Ζηλανδίας.Η βουβή ταινία φέρει τον τίτλο "The White Shadow" και σε αυτήν ο Χίτσκοκ εκτελεί χρέη σεναριογράφου, βοηθού σκηνοθέτη, μοντέρ και σχεδιαστή παραγωγής. Το υλικό αυτό ανήκε στον συλλέκτη Τζακ Μούρτα, η οικογένεια του οποίου, μετά τον θάνατό του το 1989, έστειλε τις κόπιες στο Κινηματογραφικό Αρχείο για την καλύτερη φύλαξή τους. Ο πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Κινηματογραφικών Κριτικών, David Sterritt, σχολίασε για την ανακάλυψη ότι είναι "μία από τις πιο σημαντικές εξελίξεις που μπορεί να θυμηθεί. Αυτές οι μπομπίνες προσφέρουν την ανεκτίμητη ευκαιρία να μελετήσει κανείς τις οπτικές και αφηγηματικές ιδέες του Χίτσκοκ, όσο σχηματίζονταν για πρώτη φορά" .Η ταινία, η οποία χρονολογείται στα 1923, όταν ο Χίτσκοκ ήταν 24 χρονών και λίγο πριν γίνει γνωστός με την ταινία "The Pleasure Garden", είναι ένα άγριο, ατμοσφαιρικό μελόδραμα με πρωταγωνιστές τους Clive Brook και Betty Compson σε διπλό ρόλο: αυτόν μιας αθώας κοπέλας και της σατανικής δίδυμης αδερφής της. Το φιλμ, του οποίου οι τελευταίες μπομπίνες ακόμα αγνοούνται, θα διατηρηθεί στο Park Road Post Production της Νέας Ζηλανδίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...