Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Γυναίκα - αληθινό βαμπίρ!

Από μικρή ονειρευόταν να γίνει γυναίκα-βαμπίρ και τα κατάφερε! Ο λόγος για τη Μαρία Χοσέ Κριστέρνα που παρουσίασε τον ίδιο της τον εαυτό σε έκθεση με τατουάζ στο Μοντερέι. Πάντως σίγουρα δεν προορίζεται για μοντέλο...

Σύμφωνα με εφημερίδα "Lifestyle" η 35χρονη Μεξικανή με τα άπειρα τατουάζ, τα δεκάδες "piercing" της και τα κέρατα από τιτάνιο που έχει δημιουργήσει στο μέτωπό της σίγουρα αποτελεί ένα ξεχωριστό θέαμα.
Μπορεί να είναι τεχνίτρια τατουάζ, παράλληλα όμως κάνει την άσκησή της και ως δικηγόρου. Η εκκεντρική γυναίκα έχει τέσσερα παιδιά και εξηγεί ότι παρά την εμφάνισή της, η οικογένειά της ήταν και είναι βαθιά θρησκευόμενη Καθολική. Η ίδια ωστόσο αναφέρει ότι τα τατουάζ ήταν πάντα ο δικός της τρόπος για να νιώσει ελεύθερη.
Μαθήτευσε σε θρησκευτικό σχολείο, όπου στα δεκαεπτά της γνώρισε τον έρωτα και αποφάσισε να παντρευτεί. Στη συνέχεια αποφάσισε να ακολουθήσει καριέρα, αλλά η ενδοοικογενειακή βία που βίωσε την οδήγησε σε μια «αναγέννηση», κατά την οποία αποφάσισε να ζωγραφίσει και να τρυπήσει όλο της το σώμα.Δεν σταμάτησε όμως εκεί τη «διακόσμηση» του εαυτού της, αφού αποφάσισε να τοποθετήσει και κέρατα, φτιαγμένα από τιτάνιο, στο μέτωπό της.Σύντομα σκοπεύει να βάλει άλλα δύο στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Παράλληλα, η λατρεία της για τους βρικόλακες την οδήγησε στον οδοντίατρο, αφού αποφάσισε να βάλει τεχνητούς κυνόδοντες, ώστε να μοιάζει πιο πολύ με βαμπίρ.Τι λέει όμως για τη μεταμόρφωσή της η ίδια; Ζει φυσιολογικά, όσο κι αν κάποιοι την περνούν για φρικιό. Έχει βρει το δικό της τρόπο να επιβιώνει ως βαμπίρ κι ως αθάνατη, αφού κάνοντας τατουάζ στους άλλους μένει η δουλειά πάντα στo δέρμα τους!
news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...