Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Πακιστάν : Δέντρα - αράχνες!

Αυτά τα μυστηριώδη δέντρα μοιάζουν να έχουν σκονιστεί αλλά στην πραγματικότητα είναι το καταφύγιο για εκατομμύρια αράχνες.Οι αράχνες προσπαθώντας να ξεφύγουν από τις πλημμύρες των μουσώνων που έπληξαν το Πακιστάν, τον περασμένο Ιούλιο, βρήκαν το μοναδικό αυτό μέρος ως καταφύγιο.
Το ένα πέμπτο της χώρας επηρεάστηκε από τις πλημμύρες...20 εκατομμύρια άνθρωποι...και 2.000 νεκροί.


Οι ιστοί των αραχνών παγιδεύουν ορδές κουνουπιών λόγω των λιμνάζοντων νερών και οι επιζώντες της καταστροφής θεωρούν οτι έχουν ωφεληθεί από τα δέντρα- αράχνες εφόσον βοηθούν σημαντικά στο να σταματήσει η εξάπλωση της ελονοσίας στη χώρα.
www.topeiraxtiri.gr

1 σχόλιο:

  1. εχψ διαβασει και σχολιο του στυλ...φυγε ρε συ κατω απο το δενδρο ..θα σε φανε λαχανο....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...