Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Βρέθηκαν πάπυροι από την εποχή του Χριστού


Ιστορικά αντικείμενα που βρέθηκαν σε μια απομονωμένη σπηλιά στην Ιορδανία πιστεύεται ότι αποτελούν πειστήρια από την τελευταία περίοδο της ζωής του Ιησού Χριστού.
Ενθουσιασμένοι είναι οι ερευνητές με την ανακάλυψη των περίπου 70 παπύρων πολύ μικρού μεγέθους που εντοπίστηκαν και οι οποίοι περιέχουν κείμενα γραμμένα στα αρχαία εβραϊκά και μιλούν για τον Μεσσία και την Ανάσταση.
Τα περισσότερα από τα χειρόγραφα είναι γραμμένα σε κώδικα, όμως οι ερευνητές έχουν καταφέρει να αποκρυπτογραφήσουν εικόνες, σύμβολα και μερικές λέξεις από το κείμενο, και πιστεύουν ότι πρόκειται για ηλικίας περίπου 2.000 ετών.
Πολλοί επιστήμονες βλέπουν με ιδιαίτερο σκεπτικισμό τα ευρήματα, καθώς κατά το παρελθόν έχουν αναφερθεί πολλές φορές απάτες που αφορούν το συγκεκριμένο ζήτημα.
Κάποια από τα χειρόγραφα είναι σφραγισμένα, πράγμα που κάνει τους ερευνητές να πιστεύουν πως είναι μυστικά κείμενα που αναφέρονται στο απόκρυφο βιβλίο του Ezra, ένα προσάρτημα σε κάποιες εκδόσεις της Βίβλου.
Ο θησαυρός αυτός ανακαλύφθηκε πριν από πέντε χρόνια από έναν ισραηλινό βεδουίνο και γράφτηκε τον 1ο αιώνα κοντά στην εποχή της Σταύρωσης του Χριστού και της Ανάστασης.
Τα χειρόγραφα βρίσκονται σε εργαστήριο στην Αγγλία, όπου εξετάζονται πολύ προσεχτικά από τους αρμόδιους επιστήμονες. Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν έχουν δώσει κάποιο σίγουρο αποτέλεσμα.
πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...