Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Ταινία μικρού μήκους «A very european break up» ή αλλιώς... Ελλάδα και Γερμανία! (βίντεο)

Τέσσερις -όχι τυχαίοι γείτονες- βιώνουν τα προβλήματα της συμβίωσης στην ίδια πολυκατοικία. Ο λόγος για έναν «τεμπέλη» Έλληνα που είναι παντρεμένος με μία «εργασιομανή» Γερμανίδα, μία διαλλακτική Ισπανίδα και ένα Βρετανό που ανησυχεί για το μέλλον του ζευγαριού.
Πρόκειται για την πρωτότυπη μικρού μήκους ταινία με το όνομα, «A Very European Break Up», του Βρετανού δημοσιογράφου, σεναριογράφου και σκηνοθέτη Μπομπ Ντέχαμ. Το βίντεο το οποίο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, πραγματεύεται την ζωή αυτών των ανθρώπων, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν ουσιαστικά τις αντίστοιχες χώρες της Ευρωζώνης.
Ο Γκρέκο είναι παντρεμένος εδώ και μία δεκαετία με την Ζερμέν. Ο Γκρέκο είναι ένας άνδρας που κάθεται σπίτι, δεν δουλεύει και έχει αφήσει εκατοντάδες λογαριασμούς απλήρωτους. Η Ζερμέν, αποφασίζει να εξεγερθεί μην αντέχοντας αυτήν την κατάσταση καθώς είναι η μοναδική που εργάζεται στο σπίτι.
Καθώς τσακώνονται, εμφανίζεται η Εσμεράλδα, μία νεαρή Ισπανίδα η οποία προσπαθεί να συμφιλιώσει το ζεύγος λέγοντας πως ο ένας προσφέρει στον άλλον, ενώ χαρακτηριστική είναι η ατάκα της απευθυνόμενη στην Ζερμέν, «ο Γκρέκο σε βοηθά να αναπτυχθείς».
Κάποια στιγμή εμφανίζεται και ο φλεγματικός Βρετανός ο οποίος ανησυχεί για την τύχη του ζευγαριού λέγοντας πάντως πως εάν δεν λύσουν τις διαφορές τους τότε θα τους συμπαρασύρουν όλους στον όλεθρο.
Τελικά με μία «ελληνική συγγνώμη», το ζεύγος τα ξαναβρίσκει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...