Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

2 χρόνια ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ!

 Κι όμως σήμερα σβήνουμε και δεύτερο κεράκι! Για την ακρίβεια χθες 13 Οκτωβρίου όμως τα γενέθλια και οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες λένε! Μέσα σε αυτόν τον δεύτερο χρόνο υπήρξαν περισσότερες τεχνικές δυσκολίες από ότι τον πρώτο (βλέπε στρατός, διάλυση του υπολογιστή μου κτλ) όμως παρατηρήθηκε αύξηση των επισκέψεων σε σχέση με πέρυσι γεμίζοντας μας με αισιοδοξία για τη συνέχεια! Μέσα σε αυτό το χρόνο είχαμε και την πρώτη μας συνεργασία. Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ απέκτησε ακόμη έναν σύμμαχο, πολλές αναρτήσεις έγιναν από τον πολύ καλό μου φίλο Δημήτρη που κράτησε το ύφος του blog μας ακριβώς έτσι όπως όλοι το θέλουμε. 25.000 και κάτι επισκέψεις μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια λοιπόν αριθμός μικρός αν θέλουμε να μιλάμε για νούμερα αλλά τεράστιος όταν ξέρεις ότι από τον χώρο σου περνάνε περίπου 1000 άνθρωποι κάθε μήνα για να διαβάσουν κάτι. Αυτός ήταν και θα είναι πάντα ο βασικός μας στόχος. Λίγοι ή πολλοί να παραμένουν σταθεροί αυτοί που μας αναγνωρίζουν και λένε ότι η δουλειά μας παρουσιάζει ενδιαφέρον.
 Τα σχέδια για το μέλλον; Πολλά και με αρκετή δόση προκλήσεων καθώς θα γίνει μια προσπάθεια να γίνει ακόμα πιο άμεση η επαφή μας με πολλούς τρόπους και με μεγαλύτερη δόση αλληλεπίδρασης με τους αναγνώστες που από την πρώτη ημέρα υπήρξε στόχος μου. 
 Μόνη ευχή; να είμαστε όλοι καλά με όλα όσα γίνονται γύρω μας και θα είμαστε εδώ και για τρίτο και για όσα κεράκια αντέξουμε να σβήσουμε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...