Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Κινηματογράφος: Wrath of the titans (Η οργή των τιτάνων)

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012


Υπόθεση: Μια δεκαετία μετά την επική νίκη του επί του τερατώδους Κράκεν, ο Περσέας – ο ημίθεος γιος του Δία – επιχειρεί να διάγει μια πιο ήσυχη ζωή ως ψαράς, έχοντας επιφορτιστεί με την ευθύνη να αναθρέψει ολομόναχος τον δεκάχρονο γιο του, Ήλιο. Στο μεταξύ η μάχη για την επικράτηση συνεχίζεται ανάμεσα σε Θεούς και Τιτάνες. Έχοντας χάσει την αφοσίωση των ανθρώπων, οι Θεοί έχουν αρχίσει να χάνουν τον έλεγχο επί των φυλακισμένων Τιτάνων και του θηριώδη αρχηγού τους, Κρόνου – πατέρα των Δία, Άδη και Ποσειδώνα – που αφότου τον ανέτρεψαν, τον έριξαν στην άβυσσο του Τάρταρου. Ο Περσέας όμως, δεν μπορεί να αδιαφορήσει όταν ο Άδης, μαζί με τον γιο του Δία, Άρη (Έντγκαρ Ραμίρεζ) συμμαχούν με τον Κρόνο, προκειμένου να φυλακίσουν τον Δία. Η δύναμη των Τιτάνων γίνεται ολοένα και ισχυρότερη, καθώς οι θεϊκές δυνάμεις του Δία συρρικνώνονται και επικρατεί χάος στη γη.


Πρωταγωνιστούν:
Liam Neeson ... Zeus
Ralph Fiennes ... Hades
Bill Nighy ... Hephaestus
Sam Worthington ... Perseus
Rosamund Pike ... Andromeda
Toby Kebbell ... Agenor
Danny Huston ... Poseidon
Édgar Ramírez ... Ares
Lily James ... Korrina
Matt Milne ... Agathon
Reg Wayment ... Guard 4
Alex Claus ... Prison Warder
Jimi James ... Ancient Greek Soldier
Lamberto Guerra ... Timon

Σκηνοθεσία: Jonathan Liebesman



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...