Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Θέατρο: «Η Νύχτα της Iγκουάνα» του Τεννεσσή Γουίλλιαμς

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012

«Η Νύχτα της Iγκουάνα» του Τεννεσσή Γουίλλιαμς, που παρουσιάστηκε στην Αθήνα μόνο μία φορά, το 1964, από το Θέατρο Τέχνης σε σκηνοθεσία Κάρολου Κουν, ανεβαίνει μετά από σχεδόν 50 χρόνια.


Την τρίτη παραγωγή της εταιρείας θεάτρου «Υπερίων» που ιδρύθηκε το 2010 από τον Αλέξανδρο Κοέν αποτελεί η παράσταση «Η Νύχτα της Iγκουάνα» του Τεννεσσή Γουίλλιαμς. Το έργο που παρουσιάστηκε στην Αθήνα μόνο μία φορά, το 1964, από το Θέατρο Τέχνης σε σκηνοθεσία Κάρολου Κουν, ανεβαίνει μετά από σχεδόν 50 χρόνια στο Θέατρο Αργώ. «Η Νύχτα της Iγκουάνα» μπορεί να θεωρηθεί ως το τελευταίο κεφάλαιο μιας λαμπρής συγγραφικής πορείας του Γουίλλιαμς, αφού κατ’ ουσίαν ο συγγραφέας κλείνει με αυτό το έργο τη σειρά των μεγάλων θεατρικών επιτυχιών του, που είχε ξεκινήσει με το «Γυάλινο κόσμο». Ο οδυνηρός και ηδονικός κόσμος του, κάτω απ’ το εκτυφλωτικό και βασανιστικό φως του Μεξικού με τα έντονα εναλλασσόμενα καιρικά φαινόμενά του, αποκαλύπτει, συνεχίζει και ολοκληρώνει τις συγγραφικές φορτίσεις της στέρησης, της μοναξιάς, της ασέλγειας, του αλκοολισμού και της παράνοιας. 

Στην παράσταση που παρουσιάζεται σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Κοέν σε συνεργασία με την Καλλιτεχνική Εταιρεία Αργώ της Αιμιλίας Υψηλάντη παίζουν οι ηθοποιοί: Κερασία Σαμαρά, Βασίλης Μπισμπίκης, Νεκταρία Γιαννουδάκη, Νίκος Κάπιος, Ιωάννα Αγγελίδη και Εύη Νταλούκα. Από 30 Ιανουαρίου έως 17 Απριλίου 2012 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.30.

[Θεοδόσης Μήλιος]

--------------------------------------------------
πηγή: www.tospirto.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...