Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Έλληνες εργαζόμενοι: πρωτιά σε ώρες εργασίας και αντιπαραγωγικότητας..


Οι Έλληνες όχι μόνο δουλεύουν, αλλά εργάζονται μάλιστα περισσότερο από όλους τους ομολόγους τους σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Σύμφωνα με την έρευνα του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης), ο μέσος Έλληνας εργαζόμενος δουλεύει 2.017 ώρες το χρόνο.
Την παγκόσμια πρωτιά πάντως, την κρατάνε οι Νοτιοκορεάτες, ενώ οι Ολλανδοί εργάζονται κατά μέσο όρο 1.377 ώρες το χρόνο, το λιγότερο δηλαδή, σε όλη την Ευρώπη.
Στη δεύτερη θέση των λιγότερο εργαζομένων βρίσκονται οι Γερμανοί, με 1.408 ώρες το χρόνο.
Να σημειωθεί ωστόσο ότι Ολλανδία και Γερμανία είναι από τις πιο παραγωγικές χώρες στην Ευρώπη κάτι που έχει να κάνει με την τεχνογνωσία που έχουν να επιδείξουν οι χώρες αυτές, αλλά και με τα μικρότερα ποσοστά διαφθοράς.

Τα στοιχεία που καταρρίπτουν τον μύθο του "τεμπέλη Έλληνα":

Περισσότερες ώρες εργασίας για το σύνολο της απασχόλησης:

1.Ελλάδα, 2.Ουγγαρία, 3. Πολωνία, 4. Εσθονία, 5. Τουρκία, 6. Τσέχικη Δημοκρατία, 7. Ιταλία, 8.Σλοβακία, 9. Πορτογαλία, 10.Ισλανδία

Λιγότερες ώρες εργασίας για το σύνολο της απασχόλησης:

1.Ολλανδία, 2.Γερμανία, 3.Νορβηγία, 4.Γαλλία, 5.Δανία, 6.Ιρλανδία, 7.Βέλγιο, 8.Αυστρία, 9.Λουξεμβούργο, 10.Σουηδία

Οι περισσότερο παραγωγικές χώρες:

1.Νορβηγία, 2.Λουξεμβούργο, 3.Ιρλανδία, 4.Ολλανδία, 5.Βέλγιο, 6.Γαλλία, 7.Γερμανία, 8.Δανία,9.Σουηδία, 10.Αυστρία

Οι λιγότερο παραγωγικές χώρες:

1.Πολωνία, 2.Ουγγαρία, 3.Εσθονία, 4.Τουρκία, 5.Τσέχικη Δημοκρατία, 6.Πορτογαλία, 7.Ελλάδα, 8.Σλοβακική Δημοκρατία, 9.Σλοβενία, 10.Ισλανδία

πηγή : news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...