Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

22 Ιστορικές Στιγμές μέσα από φωτογραφίες

1. Το πρώτο McDonald's


2. Che Guevara και Fidel Castro

3. Η πρωτεύουσα της Βραζιλίας στο ξεκίνημά της

4. Πίος XII και Χίτλερ

5. Ο βασιλιάς Έλβις

6. Σπάνια φωτογραφία των Beatles


     7. Ο Osama bin Laden και η οικογένειά του

8. Τιτανικός



      9. Η πτώση του Τείχους του Βερολίνου


10. Όλα τα μπουκάλια της Coca-cola

     11. O John Lennon λίγο πριν πεθάνει

12. Οι αρχές

         13. Το άγαλμα του Χριστού στο Ρίο ντε Τζανέιρο, στη Βραζιλία

14. Ο Albert Einstein

15. Charlie Chaplin και Gandhi


 16. Ο πρώτος υπολογιστής  

17. Το δίπλωμα του Albert Einstein



18. Οι Beatles στο ξεκίνημά τους

19. Η πρώτη ομάδα της Google

20. Τιτανικός   

21. Ο Πάπας John Paul και ο άνθρωπος που προσπάθησε να τον δολοφονήσει

22. Η στιγμή που ο Bush μαθαίνει για την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου


πηγή : lifo.gr

Σημείωση: Εντάξει υπάρχουν πολλές ιστορικές φωτογραφίες και αυτές μπορεί να μην είναι καν στις κορυφαίες, χώρια που ''αμερικανοφέρνουν''! Από εκεί και πέρα νομίζω ότι μιλάνε εύγλωττα για στοιχεία των εποχών τους. Προσωπικά ξεχωρίζω το νούμερο 12, όπου έγχρωμοι γιατροί και νοσοκόμες προσπαθούν να σώσουν ένα μέλος της Κου Κλουξ Κλαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...