Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Φωτογραφία - Σοκ του έδωσε το βραβείο Πούλιτζερ (σκληρή εικόνα)

Ήταν στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων New York Times, The Washington Post και Los Angeles Times στις 7 Δεκεμβρίου του 2011. Σήμερα, η φωτογραφία αυτή χάρισε στο φωτογράφο Massoud Hossaini το βραβείο Πούλιτζερ.
Καλυμμένη με αίμα και μέσα σε ένα σωρό από πτώματα γυναικών και παιδιών η 12χρονη Tarana Akbari συμπυκνώνει με τη βουβή κραυγή της τα αποτελέσματα μιας επίθεσης αυτοκτονίας, μεταφέροντας χιλιόμετρα μακριά την αιματηρή πραγματικότητα ενός πολέμου που έχει συνθλίψει τις ζωές των πολιτών στο Αφγανιστάν. 
Ο φωτογράφος Massoud Hossaini έτυχε να καλύπτει μια σιιτική θρησκευτική τελετή στην Καμπούλ του Αφγανιστάν όταν η βόμβα διέλυσε το πλήθος. Εξήντα τρεις άνθρωποι έπεσαν νεκροί. 
«Γυναίκες μου φώναζαν ‘βοήθεια, βοήθεια’ και δεν μπορούσα να βοηθήσω. Μαγνητοσκοπούσα και τραβούσα φωτογραφίες», δήλωσε ο Hossaini. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το πρακτορείο AFP προσθέτει: «Ξέρω πως όποιος βλέπει αυτή τη φωτογραφία θα σκέφτεται το φωτογράφο αλλά ελπίζω να μην ξεχνά τον πόνο που βιώνει ο λαός του Αφγανιστάν».
Πριν δείτε τη φωτογραφία κοιτάξτε πώς πανηγυρίζει και πείτε μου κι εσείς αν είναι δυνατόν να χαίρεται με αυτή την επιτυχία... Πόσο άπληστος μπορεί να είναι κάποιος; 
Δείτε τη φωτογραφία : 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...