Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Κορίτσι λυκάνθρωπος!

Σίγουρα δεν έχετε ξαναδεί κάποιο παρόμοιο περιστατικό. Ο λόγος για την 11χρονη Ταϋλανδέζα, η οποία πάσχει από το πολύ σπάνιο σύνδρομο Ambras ή Congenital Hypertrichosis, το οποίο προκαλεί υπερβολική τριχοφυΐα, όπως θα έχετε ήδη καταλάβει.
Δεν είναι τυχαίο που το κορίτσι έχει πάρει το όνομα λυκάνθρωπος. Το σύνδρομο είχε πρωτοεμφανισθεί στην Αυστρία το 1648 και από τότε έχουν καταγραφεί λιγότερες από 40 καταγεγραμμένες περιπτώσεις ανά την υφήλιο.
Πάντως, τα αίτια για την υπερβολική τριχοφυΐα δεν είναι ακόμη γνωστά. Η περίπτωση της μικρής Ταϋλανδέζας δεν είναι καινούρια. Είδε τα φώτα της δημοσιότητας πριν 5 χρόνια, το 2006. Φέτος έγινε ευρέως γνωστή καθώς η υπόθεση συμπεριλήφθηκε στα ρεκόρ Guiness ως το πιο τριχωτό κορίτσι στον πλανήτη.
“Μερικές φορές έχω πρόβλημα επειδή δυσκολεύομαι να δω όταν οι τρίχες γύρω από τα μάτια μου μακραίνουν”, λέει χαρακτηριστικά η μικρή Ταϊλανδέζα. Κατά τα άλλα δεν φαίνεται να συναντά κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα από τους γύρω της. Μάλιστα, η ίδια δηλώνει ότι είναι ευτυχισμένη που καταχωρίστηκε στα ρεκόρ Guiness.
onlycy.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...