Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

Μην μιλάτε για φασίστες κύριε Καρανίκα, μπορεί να τους αυξήσετε....

Δεν είναι δυνατόν άνθρωπος που βρίσκεται στην κυβέρνηση μιας χώρας (ασχέτως αν δεν έχει ούτε το παραμικρό προσόν για να βρίσκεται εκεί....), να μιλάει με τέτοιον τρόπο και ο πρωθυπουργός να τον αφήνει στη θέση του.... 
Μετά τον αμίμητο «Το πρώτο gay parade ήταν η εκστρατεία του Μεγάλου Αλέξανδρου στην Μικρά Ασία» (δεν έχω ούτε το κουράγιο να το σχολιάσω...) έρχεται νέα τοποθέτηση πως όποιος αντιδράει στη λύση του Μακεδονικού είναι φασίστας... Έτσι απλά με τον...δημοκρατικό τρόπο του κυρίου Καρανίκα! 
Θα το πω κι ας ακουστεί σκληρό. Δεν έχετε καταλάβει πως σπέρνετε ανέμους και θα θερίσουμε (χρησιμοποιώ επίτηδες α πληθυντικό) θύελλες... Τέτοιες τοποθετήσεις σε ένα τόσο βαρύ ζήτημα, μπορούν κάλλιστα να προκαλέσουν αντιδράσεις που λογικά δεν φτάνει η φαντασία σας κύριε Καρανίκα. Θεωρείτε δύσκολο αυτός που ακούει ότι είναι φασίστας να πάει και να γίνει, αν έτσι είναι να τον ακούσετε; Θεωρείτε δύσκολα να δούμε στις ερχόμενες εκλογές την Χρυσή Αυγή να ανεβαίνει; Εγώ το θεωρώ πολύ εύκολο αν συνεχίσετε έτσι... Αν εκπροσωπείτε την αριστέρα, όπως λέτε, ο τρόπος που το κάνετε δεν σας κάνει και αξιοζήλευτους... Δεν θα πει ο κόσμος «εντάξει η αριστερά είναι φοβερή, κι ας με λέει φασίστα!»...
Αλλά δεν φταίτε εσείς κύριε Καρανίκα... Άνθρωπος που πρσέλαβε ο κολλητός του για να κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά είστε... Να λέτε ό,τι σας καπνίσει.... Αυτός που πραγματικά ευθύνεται είναι ο κολλητός σας κι αν σας βλέπει ακόμα ως τέτοιο καλό είναι να σας προφυλάξει πριν συνεχίσετε το «έργο» σας και γεμίσουμε φασίστες....

Σταύρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...