Προσωπικό μήνυμα του διαχειριστή

Το ΣΤΑΥΡΟ-ΛΕΞΟ είναι προσωπική δουλειά ετών ολόκληρων (ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο του 2010!) και σαν παιδί μου θα συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει γνώσεις, παιδεία και απόψεις για όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν πρωτίστως εμένα τον ίδιο. Ο τίτλος άλλωστε μιλάει για Σταύρου Λέξις, επομένως η υπογραφή μου βρίσκεται παντού σε αυτό το blog.
Μέσα στα χρόνια που πέρασαν ο χρόνος μειώθηκε και τα ενδιαφέροντά μου αυξήθηκαν. Απέκτησα μια υπέροχη οικογένεια και η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου. Τα πρώτα μου έργα είναι ήδη εκεί έξω. Εδώ θα βρείτε και τη σελίδα των εκδόσεών μας, καθώς και την προσωπική μου σελίδα ως συγγραφέας. Σας περιμένω να συναντήθουμε σε όποιο από τα ταξίδια αυτά προτιμάτε.
Με παρηγορεί πως η επιλογή μου για διαχρονικά άρθρα από το διαδίκτυο ήταν σωστή, καθώς τόσα χρόνια μετά το ενδιαφέρον μένει αμείωτο από εσάς για τα θέματα που έχουν αναρτηθεί.
Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ενισχύει το ενδιαφέρον μου για να συνεχίσω να κάνω όλα όσα αγαπάω.

Σταύρος

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Δεν φταίει ο Μπουτάρης μα η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα (μην πάει ο νους σας στο κακό!)

Μπορεί να ακούγεται προκλητικός ο τίτλος μα έχει εξήγηση και δεν έχει να κάνει με αυτό που όλοι λαχταράνε να ακούσουν στις μέρες μας, την ομοφοβία.
Είσαι δήμαρχος και μάλιστα εκλεγμένος στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδος. Άτομα μιας κοινότητας ζητάνε να κάνουν παρέλαση - εκδήλωση στην πόλη και εσύ το επιτρέπεις. Δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό σε αυτό. Την ημέρα εκείνη όμως είναι η επέτειος της γενοκτονίας των Ποντίων. Αν το δεις αντικειμενικά και πάλι δεν έχεις κάνει κάτι μεμπτό.
Ηθικά όμως βλέπεις πως ο κόσμος ενοχλείται. Κι εγώ δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το μέρος του κόσμου που έχει πρόβλημα με τη συγκεκριμένη κοινότητα (που έχει πρόβλημα κάθε μέρα με την εκδήλωση), μα τους άλλους, εκείνους που θεωρούν πως μια τέτοια μέρα δεν είναι σωστό να γίνεται κάποια εκδήλωση που περιλαμβάνει διασκέδαση.
Κι εκεί έρχεται ο τίτλος του κειμένου. Αν ήμουν μέρος της κοινότητας των ΛΟΑΤΚΙ θα έβγαζα μια ανακοίνωση που θα έλεγε πως σεβόμενοι και εμείς την ημέρα θα μεταφέρουμε την εκδήλωση σε άλλη ημερομηνία. Κι επειδή ήταν σύνολο εκδηλώσεων και προφανώς δεν μπορούσαν όλα να ακυρωθούν έστω το κομματί της πορείας. Ξεκάθαρα. Μπορεί να ήταν κάποια άλλη κοινότητα. Μην τα βλέπουμε όλα άσπρο μαύρο. Είναι συμπολίτες μας, είτε διαφωνείς μαζί τους είτε όχι. Αλλά κι εκείνοι πρέπει να το δουν έτσι. Αν είχε γίνει η παραπάνω πράξη θα έδειχναν και οι ίδιοι πως δεν βλέπουν τον εαυτό τους σαν κάτι ξεχωριστό από την υπόλοιπη κοινωνία και πιστέψε με θα κέρδιζαν πολλά... 
Έχω ξαναγράψει πως η βία είναι καταδικαστέα από όπου κι αν προέρχεται και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει για κανέναν. Μην κάνεις αυτό που δεν θες να σου κάνουν, τόσο απλά... 
Όσο αφορά τη γενοκτονία των Ποντίων μια μικρή αναφορά (καθώς έχω άλλη ανάρτηση με ολόκληρο ντοκιμαντέρ για αυτή την ημέρα). Διαβάστε και μάθετε τις συγκλονιστικές προσωπικές και ομαδικές εμπειρίες αυτών που τα έζησαν. Σε σημαδεύουν... Δεν γίνεται να μην γίνεις πολέμιος της βίας, όταν μάθεις τι βίωσαν αυτοί οι άνθρωποι. Μην ξεχνάτε να μαθαίνετε από την Ιστορία. Δεν έχει άλλο λόγο ύπαρξης όσο οι άνθρωποι δεν αλλάζουν....

Σταύρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...